Debat og råd om tv-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærms-tv
Brugeravatar
Af Eivind
#297985 Hej
Har fuldt lidt med herinde både ved sidste tv køb og nu igen hvor jeg pga flytning gerne vil have et nyt tv.
En ting jeg synes ikke er dækket så godt er tv per krone...
Dvs der er tit sammenligninger imellem tv på samme størrelse - men ikke så tit en sammenligning af hvad kan jeg får for 20.000 kr eller lign
Helt konkret så er overvejelsen:
Lækkert Oled på 65 tommer eller fx samsungs q9fn på 75 tommer ?
Er det fx værd at gå op i størrelse ?
Hvordan med lyd ? Jeg er på soundbar something something... men hvordan lyder en soundbar i forhold til seperate højttalere og en forstærker ? Hvad med dynaudios produkter ? Kan de integreres
Brug vil være streaming med ATV4K
Hvis jeg har postet i forkert tråd så undskylder jeg på forhånd
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#297992 Generelt: ja. Det kan dog være specifikke detaljer vi ikke spotter, så man er velkommen til at bringe disse ting op.
Brugeravatar
Af bbplayer
#298040 Er der noget andet sted man vil bruge det?

FAQ fortæller dog intet om Blu-ray , kun movies kan afspilles i 24hz, så måske gælder det også plex og andre apps.

Helt præcist:
Video modes let apps and games override system display settings to allow passthrough of the following video content types:
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#298045 Det har altid været muligt på Blu-ray-delen på Xbox One. Men det er rigtig fint, hvis det også er tilfældet i Netflix, Plex mv. nu.

I sin tid var jeg i kontakt med Andrea Minini Saldini fra IGN. Jeg kan prøve at høre om han har input til sagen. Han lavede denne her test: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1513769836