Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#196894
YouSee Trailerkanalen ligger på 442Mhz - ialtfald her i Holstebro området :)
Om det gør sig gældende i alle områder skal jeg ikke kunne sige, men der er vist forskel - men hvis man holder sig til at slette alle kanaler i 143Mhz båndet, skulle EPG billedet virke uanset område :)
#199010
Hej.

Jeg har yousee fuldpakken, og har indtil videre slettet tv kanalerne over 97.

Nu har jeg fået fremtryllet det lille vindue, men det skifter ikke / følger ikke med når jeg bladre i kanalerne dvs det virker kun på den kanal guiden bliver opstartet ud fra???
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#199030
Det er jo også meningen. Det viser det program du var ved at se, så du kan bladre i EPG'en uden at gå glip af noget.
Af johnnyn
#199122
Vil det sige man kan få det til at virke, med samsung og yousee ved og slette alle kanaler over kanal 100?
Har et samsung 46d7005LUxxe og ville gerne have det til og virke :-)
#200546
Samsung er gjort bekendt med problemet adskillige gange og har kendt til det i årevis og det samme gælder YouSee, men indtil videre har ingen af dem påtaget sig ansvaret :p De sender hver især bolden videre til hinanden og ingen af dem gør noget for at få det løst :p Fejlen kan rettes af begge parter, problemet er bare hvem af dem, der så skal ta sig af det :p
Som forbrugere kan vi ikke andet end at fortsætte med at klage og så tålmodigt vente O_O
#208701
Efter Yousee opdateringen i denne uge har EventHD kanelen flyttet ned til plads #49.
Som nævnt i en tidligere post i denne tråd plejer at markere alle, og derefter fjerne markereingen i de aktive kanaler. Med 'Vælg selv' har jeg f.eks. fravalgt alle børne og sportskanaler, og sletter derfor også disse, så de ikke tager plads i EPGen. Jeg sletter også alt over kanal 100, for at nemt kunne rulle rundt til kanal 1 igen.
Men for at få minibilledet tilbage, er det altså kanal 49 & 100 som 'skal' slettes.
#208702
elmo skrev:Efter Yousee opdateringen i denne uge har EventHD kanelen flyttet ned til plads #49.
Som nævnt i en tidligere post i denne tråd plejer at markere alle, og derefter fjerne markereingen i de aktive kanaler. Med 'Vælg selv' har jeg f.eks. fravalgt alle børne og sportskanaler, og sletter derfor også disse, så de ikke tager plads i EPGen. Jeg sletter også alt over kanal 100, for at nemt kunne rulle rundt til kanal 1 igen.
Men for at få minibilledet tilbage, er det altså kanal 49 & 100 som 'skal' slettes.
Men hvis du sletter 49, så ryger TV2 Sports kanalen i fuldpakken, så vent lige
#211196
Med Yousee - jeg har tidligere klaret det ved at slette kanaler.
Event, info, alle canal+ Kan ikke huske numrene.

Nu er epg billedet så væk igen efter sidste Yousee kanal opdatering.
Synderen denne gang er den nye TV2 sport på kanal 49.

Slettet og epg billedet er tilbage.
Surt når man er glad for sport i tv.
Jeg har dog også deres boks og så kan jeg se den der.

Jeg har fuldpakke med selv valg
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8