Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#159193
Fedtkage skrev:
Et andet, men stort, minus er at man skal slette hele 143 MHz frekvensen (gøres ved at slette alle enkeltkanalerne, eller undlade frekvensen i søgningen), da datafeed'en er skjult. Disse kanaler må således undværes:

C+ Sport 1
C+ Serier
TV1000 Drama
Event
Event2
C+ Hits
C+ Emo
C+ First
Nej - Samsung har bestemt ikke løst problemet!
Jeg har Yousee og en UE40D8005 model med nyeste firmware og samme problem.
Umiddelbart virkede ovenstående løsning ikke, men så fandt jeg ud af at det ikke er 143 Mhz YouSee sender guiden på i Hovedstaden, men 154,25 Mhz (se hvilke kanaler her).
Jeg går da ud fra at det er kanalerne på 154,25 der er problemet, men jeg slettede også alle kanaler på 140,25 (jeg kan alligevel ikke se nogen af dem), og det virkede.

Så tak for at dele oplysningerne :)

Nu har jeg kun det problem med mit nye dyre TV, at jeg egentlig hellere ville bruge Rovi guiden, men det virker slet ikke :(
Af Samsung40d6505
#159206
Ja, det er ikke nok at slette:

TV Act
C+Fam
C+ Sp2
C+Extr
C+Act
TV1000
Trailer
TV Fam
TV Nor
TV Cla

Disse skal åbenbart også slettes:

C+ Sp1
C+Seri
TV Dra
Event
Event2
C+Hits
C+Emo
C+Frst

Mens C+Frst HD godt kan beholdes (ligger også på en anden frekvens)

Mon det er noget, I i Samsung kan rette i en opdatering ?
Af kimschurmann
#162137
Synes ikke jeg kunne finde nogen af dem fra den første liste? Stofa/antenneforening aarhus her. Kan de have skiftet navn eller er de udgået?
Af Snipermeister
#168981
For at få det til at virke med stofa, skal kanalerne på 346Mhz slettes, og det er DR1, TV2 & Stofa kanalen...

Man kan så diskutere om de to første kanaler er værd at ofre, for at få det til at virke. :)
Af Fla8000
#176976
Er det kun hos mig eller fungerer det bare lige pludseligt!? Har Stofa Aarhus og har tidligere kun kunnet få det til at fungere ved at slette DR1, TV2 og Stofakanalen...
Af bleed_blue
#177015
Fla8000 skrev:Er det kun hos mig eller fungerer det bare lige pludseligt!? Har Stofa Aarhus og har tidligere kun kunnet få det til at fungere ved at slette DR1, TV2 og Stofakanalen...
Har også fået det til at virke på mit PS51D7005. Jeg gætter på, at det var ny firmware, der gjorde udslaget.
Af Egorip
#180378
Jeg har fået det til at virke med denne guide, på min UE46D8000 med YouSee som udbyder og firmware ver. 1025.
Jeg slettede de kanaler jeg kunne inde på kanal listen og vupti..

De kanaler der skal slettes nu for at EPG billedet virker med Yousee er:

Event
HDtest
C Frst
C Hits
C Seri
C Emo
C C8
#191297
Er det Samsung eller yousee som har et problem her? Samsung er nok lidt sværere at danse med, hvis man skal komme frem til en ordentlig løsning. Men Yousee brude kunne lave en brugbar løsning. Den med sletning af kanaler, er en temmelig kedelig løsning :)
#191314
SLL skrev:Er det Samsung eller yousee som har et problem her? Samsung er nok lidt sværere at danse med, hvis man skal komme frem til en ordentlig løsning. Men Yousee brude kunne lave en brugbar løsning. Den med sletning af kanaler, er en temmelig kedelig løsning :)

Yousee siger det ikke er deres problem, men hvis du ikke anvender betalingskanalerne, er det jo ligegyldigt :-)
#191319
Samsung40d6505 skrev:
SLL skrev:Er det Samsung eller yousee som har et problem her? Samsung er nok lidt sværere at danse med, hvis man skal komme frem til en ordentlig løsning. Men Yousee brude kunne lave en brugbar løsning. Den med sletning af kanaler, er en temmelig kedelig løsning :)

Yousee siger det ikke er deres problem, men hvis du ikke anvender betalingskanalerne, er det jo ligegyldigt :-)
Altså pt. har jeg ikke det helt store problem med det, ud over, at jeg mangler det lille billede i venstre hjørne i guiden. Jeg har det bare sådan, at det er en funktion el. feature, som ikke virker. Og hvis jeg nu havde en af de nye digital DVB-C recordere, og brugte guiden til programmering, så havde jeg nok brokket mig noget mere :) Pt. programmere jeg min gamle Sony recordere via show view.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8