Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af icewind
#6850
Hvilken tyske forhandler har billige skærme ende i dk fx 9830 fra philips og samsung og Lg?
Af ABHolm
#6857
Prøv at søge på pricerunner.dk og vælg internationale priser..
Af Kief
#6866
icewind skrev:Hvilken tyske forhandler har billige skærme ende i dk fx 9830 fra philips og samsung og Lg?
Kig evt. via Idealo.de
Af zaragon
#6877
Jeg selv har haft ualmindelig gode erfaringer med topservice fra www.globama.de - her kan de forresten udover tysk også engelsk og svensk. Hvis du ønsker noget, de ikke har, så skaffer de det. Tal med MARKUS, han er utrolig flink. Måske er Globama en smule dyrere end de allerbilligste, men jeg har selv fået ombyttet tv 3 gange, og uden kny eller ekstra betaling for fragt. Det er bestemt de ekstra euro værd!
8) -henrik-
Af Kief
#6879
zaragon skrev:Jeg selv har haft ualmindelig gode erfaringer med topservice fra www.globama.de - her kan de forresten udover tysk også engelsk og svensk. Hvis du ønsker noget, de ikke har, så skaffer de det. Tal med MARKUS, han er utrolig flink. Måske er Globama en smule dyrere end de allerbilligste, men jeg har selv fået ombyttet tv 3 gange, og uden kny eller ekstra betaling for fragt. Det er bestemt de ekstra euro værd!
8) -henrik-
Betalte du på forhånd?

Taget fra globama.de:

"For foreign orders we can only accept the "payment in advance" !"

Det er meget almindeligt at man i Tyskland forudbetaler for dine ting, men jeg ville nu være lidt nervøs ved at smide 10-15.000 via bankoverførsel. Hvis du derimod kan få lov til at betale via Visa, så har man intet at være nervøs for.

Men er det muligt at købe billigt via DK er det vel altid at foretrække.