7. aug 2024, 18:02
Hej alle. Jeg ved at dette måske kommer til at lyde som en kliché, for mit spørgsmål går ud på hvilket Sony fjernsyn jeg bør vælge? Jeg var forbi den lokale Elgiganten og faldt pladask for den nye Bravia 7-serie i 65". Da den har en pris på 16999,-, må jeg indrømme at jeg synes det er lidt i overkant for vores budget, Derimod har jeg fundet to alternativer som jeg synes virker ret interessante, dog ikke helt Bravia 7, men langt mere prisvenlige. Det er tale om disse to modeller:
Bravia 65" X87L (2023-model)
Bravia 65" X93K (2022-model)
De er begge 120hz skærme, hvilket jeg læser mig frem til er særligt at foretrække for gameing og sport. De ligger tæt på hinanden i pris (7000-9000kr), og deler mange af de samme specs. Jeg er bare ikke klog nok til at finde ud af hvilken model der er at foretrække?
TV'et skal stå i vores stue og tilsluttes vores Sony BD7100 surround anlæg. Vi har et vindue tæt på der potentielt kan give noget bøvl. Vi bruger TV'et mest til streaming (Netflix, Prime og Viaplay), flow TV og Nintendo switch. Vi har ingen PS5
Kan nogen hjælpe med pros og cons her?
På forhånd mange tak
mvh
Marius
Bravia 65" X87L (2023-model)
Bravia 65" X93K (2022-model)
De er begge 120hz skærme, hvilket jeg læser mig frem til er særligt at foretrække for gameing og sport. De ligger tæt på hinanden i pris (7000-9000kr), og deler mange af de samme specs. Jeg er bare ikke klog nok til at finde ud af hvilken model der er at foretrække?
TV'et skal stå i vores stue og tilsluttes vores Sony BD7100 surround anlæg. Vi har et vindue tæt på der potentielt kan give noget bøvl. Vi bruger TV'et mest til streaming (Netflix, Prime og Viaplay), flow TV og Nintendo switch. Vi har ingen PS5
Kan nogen hjælpe med pros og cons her?
På forhånd mange tak
mvh
Marius