18. maj 2023, 06:13
Ja nogle ejere har åbenbart fået opdateringen før den 17. maj. Så vidt jeg kan forstå, så er selve TV'ets menuer – udenom webOS – de samme. Dog med det ekstra menupunkt, hvor man kan vælge imellem gammel og ny webOS.
MichaelA skrev: ↑22. maj 2023, 09:13 ...hvad er fordelen ved den nye version fremfor den gamle?Du får reklamer smidt i hovedet!
Rasmus Larsen skrev: ↑12. maj 2023, 09:56 Ser frem til din tilbagemeldingGodt man kan blokere reklamerne
....
Deres motivation er givetvis bedre at kunne vise reklamer og anbefalinger af indhold i TV'ets brugerflade, hvilket de tjener penge på efter salget af TV'et.
Mr.DJ skrev: ↑23. maj 2023, 14:39Ja tak, det tænker jeg - if it works, don't upgrade er det jeg umiddelbart tænkerMichaelA skrev: ↑22. maj 2023, 09:13 ...hvad er fordelen ved den nye version fremfor den gamle?Du får reklamer smidt i hovedet!
Men nu da LG pludselig tjener penge på dit ældre TV, vil de måske også forlænge/fjerne den indbyggede "forældelses funktion", som sørger for at dit tv automatisk "dør" indenfor en given antal max timers forbrug!![]()
Men hader du tanken om reklamer i tv'ets menuer, er det måske en idé at undlade at opdatere. Det lyder dog samtidig som om(har ikke tv'et selv) at du kan skifte tilbage til den gamle menu brugerflade.....og hvis dette også smider reklamerne væk....ja, så kan du vel egentlig, lige så godt opdatere til denne nyeste udgave alligevel! Blev du mere afklaret?![]()
![]()
TuePedersen skrev: ↑28. maj 2023, 09:10 Gav vide hvornår man kan forvente at den kommer til cxJeg har heller ikke modtaget endnu men kunne forestille mig at den måde opdateringen bliver sendt ud på måske hænger sammen med serienummer?