Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mr.DJ
#351690
MichaelA skrev: 22. maj 2023, 09:13 ...hvad er fordelen ved den nye version fremfor den gamle?
Du får reklamer smidt i hovedet!

Men nu da LG pludselig tjener penge på dit ældre TV, vil de måske også forlænge/fjerne den indbyggede "forældelses funktion", som sørger for at dit tv automatisk "dør" indenfor en given antal max timers forbrug! 8-)

Men hader du tanken om reklamer i tv'ets menuer, er det måske en idé at undlade at opdatere. Det lyder dog samtidig som om(har ikke tv'et selv) at du kan skifte tilbage til den gamle menu brugerflade.....og hvis dette også smider reklamerne væk....ja, så kan du vel egentlig, lige så godt opdatere til denne nyeste udgave alligevel! Blev du mere afklaret? :D ;)
Af Kenneth
#351691
Rasmus Larsen skrev: 12. maj 2023, 09:56 Ser frem til din tilbagemelding :)

....

Deres motivation er givetvis bedre at kunne vise reklamer og anbefalinger af indhold i TV'ets brugerflade, hvilket de tjener penge på efter salget af TV'et.
Godt man kan blokere reklamerne :D Det er dog ikke så vigtigt efter anskaffelse af et Apple TV :p
Brugeravatar
Af MichaelA
#351701
Mr.DJ skrev: 23. maj 2023, 14:39
MichaelA skrev: 22. maj 2023, 09:13 ...hvad er fordelen ved den nye version fremfor den gamle?
Du får reklamer smidt i hovedet!

Men nu da LG pludselig tjener penge på dit ældre TV, vil de måske også forlænge/fjerne den indbyggede "forældelses funktion", som sørger for at dit tv automatisk "dør" indenfor en given antal max timers forbrug! 8-)

Men hader du tanken om reklamer i tv'ets menuer, er det måske en idé at undlade at opdatere. Det lyder dog samtidig som om(har ikke tv'et selv) at du kan skifte tilbage til den gamle menu brugerflade.....og hvis dette også smider reklamerne væk....ja, så kan du vel egentlig, lige så godt opdatere til denne nyeste udgave alligevel! Blev du mere afklaret? :D ;)
Ja tak, det tænker jeg - if it works, don't upgrade er det jeg umiddelbart tænker :)
Af Nexus
#351757
TuePedersen skrev: 28. maj 2023, 09:10 Gav vide hvornår man kan forvente at den kommer til cx
Jeg har heller ikke modtaget endnu men kunne forestille mig at den måde opdateringen bliver sendt ud på måske hænger sammen med serienummer?
Af kabri
#351767
Jeg har fået opdateringen på min lg cx men jeg har valgt at gå tilbage til det gamle webos igen, måske vane men jeg synes linjen i bunden giver bedre overblik. Men fint med muligheden.
Af kabri
#351843
Hvis du har auto opdatering slået til så kommer den selv på et tidspunkt men man kan typisk få opdateringen hurtigere ved selv at tjekke menupunktet.