Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#345861
Hej alle,

Det virker som om at markedet for gode 32" TV er lidt passé og at alle TV i dag er store TV for at der bliver lavet anbefalinger og tests etc.
Så derfor prøver jeg lige på en anden måde, er der nogen der kan anbefale et godt og fornuftigt 32" TV?
Jeg har blandt andet kig på denne fra Philips
Philips 32” PFS6906 FHD LED TV (2021)
Jeg har bevist fravalgt Samsung The Frame, som jeg ellers godt kunne lide med QLED skærm. Men den One Connect box der medfølger vil jeg ikke have.
Jeg hører meget gerne jeres meninger og forslag :-)
#345952
Divingdragon skrev: 4. okt 2022, 10:18 Det virker som om at markedet for gode 32" TV er lidt passé
Du skriver det egentligt meget fint selv. 32" er ikke så attraktive længere. Hvis jeg var dig, ville jeg gå efter en 4-5 år gammel model (medmindre Smart-TV er vigtigt for dig, men der kan en af de mange streamingbokse være til hjælp). Man kan nogle gange være heldig at finde et nyt, ubrugt TV, selvom der er tale om en 4-5 år gammel model. Dengang var 32" TV populære, og producenterne gjorde noget for at få gode tekniske features inkluderet i dem.

Ellers kunne du overveje Samsung GQ32Q50A. Det er også en QLED-skærm fra 2021.
#345956
Tja der ER da mange gode 32" skærme som TCL Sony og Toshiba. De sælges bare ikke rigtigt i butikkerne forbi butikkerne ikke tjener så meget på dem.

Ellers skal du henvende dig direkte til en mæske forhandler som Panasonic, Sony m, Samsung og så kan de skaffe et hjem, men pga. krisen er der ikke så mange af disse tilbage.
#345957
Tja der ER da mange gode 32" skærme som TCL Sony og Toshiba. De sælges bare ikke rigtigt i butikkerne i DK forbi butikkerne ikke tjener så meget på dem.

På nettet findes der jo masser af mærker i 32".

Ellers skal du henvende dig direkte til en mærke forhandler som Panasonic, Sony m, Samsung og så kan de skaffe et hjem ( ring lige først og forhør dig ), men pga. krisen ( først Corona og nu denne) er der ikke så mange af disse tilbage.