Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af koden
#335020
I kan se herunder hvilket.

Synes det er blevet lidt sløvt på det sidste.
Ikke klar når det er tændt før efter 30 sek.
Reagerer langsomt på fj.betj. tast o.s.v.

Har prøvet at tage strømmen for at se om det hjalp.
Det hjælper de gange hvor det fryser... sker sjældent, men det sker.

Er det som med så meget andet, at små hukommelseskredsløb fyldes op eller skyldes det andet?

Ville en fabriks reset hjælpe?
#335028
Jeg har desværre hørt om andre med samme årgang Samsung-TV, som har oplevet præcis det samme. Nu,stilling hjalp dem ikke, men før du giver op, så ville jeg da også lige forsøge det for at se om det måske var løsningen i dit tilfælde.
Brugeravatar
Af bbplayer
#335036
Nogle helt andre årsager til systemet reagerer og starter langsommere, kan simpelt være internet og svar fra Samsung's servere.

Så virkede det tidligere og pludselig begyndte at være langsomt, så er det måske bare det svageste led imellem dig og samsung internettet. Enten en fysisk fejl på dit net, f.eks DHCP, nye dhcp info tildelt, forkerte servere, eller du har selv ændret dem pga VPN eller SmartDNS setup som du ville prøve.
Wifi delen hvis du bruger det, evt. prøv nye kanaler på din router, hvis du kan force en kanal.

Sidst hvis remote virker langsomt, så er der jo altid den sidste der, skift til nye batterier :)
Brugeravatar
Af KimKaos
#335048
Mit KS er også blevet lidt sløvt specielt hvis jeg går ud af en app (NetFlix Youtube etc.) til tv- men indimellem så holder jeg on/off nede i et stykke tid (lampen blikker en del gange) og så er det frisk for en periode

Det skulle ellers havde været skiftet sidste år - men jeg var ikke tilfreds med LGs CX eller Samsung T-serie og i år var der stadigvæk blooming på QN - så jeg venter til næste år og nøjes med at reboote min tv med mellemrum