Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Snurrerundtlyd
#180048
Det er penge ud af vinduet at betale 299,- for et 2 m HDMI-kabel. Køb hellere et til 50 kr.
Brugeravatar
Af edinger
#180049
Helt enig med Snurrerundtlyd.

Hvor der er god ræson i at investere i højttalerkabler, som modsvarer kvaliteten af ens højttalere (og anlæg), gør det modsatte sig gældende, når det gælder HDMI-kabler.

Der er ingen forskel. Selvom der sikkert er nogen, som vil påstå noget andet.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#180055
Enig. Brug pengene på et PS3 spil i stedet og købe et billigt kabel.
Af simonlund52
#180069
Tak for jeres svar. Jeg tror, jeg tager 2 af dem fra amazon så.
Brugeravatar
Af edinger
#180072
simonlund52 skrev:Tak for jeres svar. Jeg tror, jeg tager 2 af dem fra amazon så.
Det kan gøres noget billigere her.

Så har du penge i overskud til en moderigtig palæo-wrap. ;)
Af PeterD
#180082
...bruger også kun av-cables nu. Efter FP's vejledning..

Hvorfor betale 300 kr. for et kabel i Fona, når det samme fåes hos av-cables til 70 kr?.

Jep, ærgeligt at mange elektronikbutikker må lukke, MEN prisen er altafgørende.
Af simonlund52
#180083
Jeg køber heller aldrig noget i Fona eller ekspert, da de tager overpris på næsten alt deres elektronik.
Af lgowner
#180086
den små forskellle man skal være opmærksom på er bestykning af alle ben og stik kvaliteten vel nok. Der var kabler for nogle år siden, som ikke var fuldt bestykket præcis som man kender fra ældre SCART kabler som nogengange kun var CVBS/Composite+lyd. samme er set på hdmi kabler, rent teknisk dog ikke checket hvad som egentlig var udeladt.

men ellers enig med andre her, Jem&Fix kablerne klarer sig fint igennem til tv med v1.4+ inkl. SBS/BluRay 3D understøttelse, hvis man er i tvivl og software standarderne :)