Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af enggaard
#55713
Kære brugere på flatpanels.

Jeg er på udkig efter en panasonic hd-optager og vil i den forbindelse høre hvilke modeller I vil anbefale?

Jeg har stofa kabeltv og vil i fremtiden erhverve mig digitalt tv.

Håber I kan hjælpe mig...

På forhånd tak.

Mvh Enggaard
Af enggaard
#55733
Tak for det hurtige svar.

Tænkte dog mere på eksisterende modeller - nogle anbefalinger?

Enggaard
Af Kratz
#55746
Jeg fornemmer din overskrift kan være tvetydig, for mener du reelt High Definition optager, eller mener du (som jeg mistænker) Harddisk optager?
Som Corax skriver er der ingen eksisterende modeller for High Definition optagere fra Panasonic, men hvis du er interesseret i en eksisterende model kan jeg anbefale EH57, som jeg har været meget tilfreds med.
Den har et glimrende billede, men er altså som sagt en Harddisk optager i SD ;)
Af enggaard
#55750
Sorry med den tvetydige overskrift, det havde jeg ikke lige tænkt over O-O

Ja jeg mener en Harddisk Optager fra Panasonic.
Brugeravatar
Af IT-Bruger
#55755
Har evt. denne Panasonic DIGA DMR-EH57EC-DVD-optager/ HDD-optager med tvtuner til salg:

http://www.multimediaworld.dk/templates ... Group=2045

Den er købt i januar eller var det ultimo december hos samme butik som der linket til :o

Du kan evt. skrive en PM, hvis det har interesse.....PS. den befinder sig i 2630 (Taastrup)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#55757
Det du bør have i baghovedet er, at en HDD (som bruges for harddisk) optager ikke har DVB-C i nogen version i øjeblikket, så du vil aldrig kunne optage digitalt kabel-TV med den.

Corax: hvilken tuner skulle omtalte Pana-HDD recorder have indbygget?
Af Corax
#55814
yakken skrev:Corax: hvilken tuner skulle omtalte Pana-HDD recorder have indbygget?
Den skulle have to stk. DVB-T turnere.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#55816
Enggaard angiver at han har kabel-TV og at han agter at gøre det digitalt, så nævnte Panasonic optager vil ikke engang hjælpe selvom den kunne købes herhjemme.
Af Corax
#55817
Det var heller ikke et forslag. Jeg linkede til nyheden for at fortælle ham at der ikke kom en high def optager fra Panasonic lige forløbig.

Det er selvfølgelig ligemeget når han bare er på udkig efter en SD optager. :p