Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pixel488
#33500
Hej alle,

Jeg har fået en PS3 og et Sony 40W3000 HDTV med 1080p.

Det mit spørgsmål går ud på er, at jeg ikke kan få DVD-opskalering til at fungere, jeg får simpelthen bare en sort skærm når jeg prøver. Hvad gør jeg galt? Jeg kan slet ikke afspille normale DVD'er - kun Blu-ray og PS3 spil.
Af pixel488
#33580
Jeg synes det er ærgeligt at folk ikke gider hjælp hinanden !:( .
Af IvRak
#33592
Slap lige af.

Det kunne jo være at grunden til at du ingen hjælp får, er at folk ikke har oplevet problemet og derfor ikke kender en løsning.

Jeg kører min PS3, sammen med mit 40D3000, via hdmi, og hos mig virker det perfekt med hensyn til opskalering af DVD-film. Min DVD spiller med samme funktionalitet giver bedre billede, men det er noget andet.

Inde i diverse dvd indstillinger har jeg følgende indstillinger i de punkter jeg tror kunne have indflydelse:

Biografkonvertering: Automatisk
DVD bredskærm: Letterbox
DVD opskalering: Automatisk
BD/DVD Video output format (HDMI): Automatisk

Dette virker perfekt på mit TV, giver opskalering til 1080p. Burde også virke med dit fjersyn.
Af noel.dk
#33627
pixel488 skrev:Hej alle,

Jeg har fået en PS3 og et Sony 40W3000 HDTV med 1080p.

Det mit spørgsmål går ud på er, at jeg ikke kan få DVD-opskalering til at fungere, jeg får simpelthen bare en sort skærm når jeg prøver. Hvad gør jeg galt? Jeg kan slet ikke afspille normale DVD'er - kun Blu-ray og PS3 spil.
Jeg synes også det lyder underligt - har du sat dine indstillinger under "DVD" til automatisk?

Jeg kører min PS3 via HDMI op til mit Sony 40V3000 - og det har aldrig fejlet.

Prøv evt. at opdater din PS3 via menuen hvis det ikke allerede er gjort.