Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hesten Allan
#29539
Hej alle i mennesker :)

Sidder og vil have en ny DVD afspiller med HDMI udgang, trænger til, at få en ny og har PS3 til blu-ray inden i begynder på noget :P hehe, DVD er jo ikke helt død endnu.

Nå, lad os komme til sagen :)

Kunne godt tænke mig en Samsung DVD afspiller der passer til mit Samsung TV sådan rent design mæssigt, har lige nu et Samsung LE40M87BD, dvd afspilleren må samtidigt gerne være lille altså ikke særlig dyb,da jeg har en hylde der er 26cm dyb.

Mange gange tak for hjælpen på forhånd :P
Af Nick_S
#29540
Hvorfor bruger du ikke bare PS3'eren til DVD afspiller?
Af Hesten Allan
#29568
Hvorfor jeg ikke bruger min Ps3 til afspilning af dvd film
?
For det første synes jeg det er synd, at slide den mere end højst nødvendigt, ved ikke om HDD kører samtidigt lige, som på HDD optagere; og så har jeg ikke lyst til, at bruge 280watt i timen for, at se en DVD når det kan klares med en DVD afspiller der bruger, ja hvad ? 30W ?

Man kan ligeså godt spare hvor man kan :) Det andet er noget svineri :D
Af Nick_S
#29616
må overlade det med samsung dvd afspillere til en der gider beskæftige sig med samsung :p

Men sony's DVP NS78H er en super lækker model med hdmi udgang og opskalering.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#29620
Samsung DVD-1080P7 er 25 cm dyb, men dertil skal lægges den plads som kablerne tager. DVD-HD870 har samme dybde.

Der er ikke så mange andre modeller end de to hvis du ikke vil have HHD i og så vidt jeg kan læse mig til, så er Samsungs HDD recordere noget værre hø. TV passthrough virker vist ikke helt så støjfrit, som man kunne ønske.
Af hypre
#29621
bruger PS3 ikke mindre strøm under afspilning af film, ligesom 360'eren?

Jeg stå nemlig i sammen situation men har overvejet at vente lidt og spar til en PS3, eller en nye apple TV + handbrake. er der nogen herinde som har efaring med det sidste?

D
Af red_martians
#29623
jo den bruger mere strøm. Men du skal også huske på at netop HDMI/opskalering er det der virkelig gør den store forskel på en god og en dårlig DVD-afspiller i dag. Pga fladskærmene kræves der langt mere af nutidige DVD-maskiner end tidligere, og derfor vil en DVD-maskine som ofte komme op og koste det samme som din PS3. Og jeg ville personligt anbefale nogle som er endnu dyre som bl.a. marantz 7001, Yamaha2700 eller en af de større Denon-maksiner.