Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#349073
Hejsa.

Jeg har et Phillips 48PFS6909/12 TV og har sat en ekstern 2 TB harddisk i. Det virkede først efter køb af en USB Hud til 4 USB stik og med en direkte strømforsyning.

Så langt så godt.

Jeg har så ville afprøve 2 forskellige harddiske således af den ene som der er optaget på parkeres (Harddisk 1= HD1) på hylden og jeg prøver at formattere en ny harddisk (HD2). Den harddisk er så blevet fornyet og den virker også som den skal.

Problemet er så nu at hvis jeg så vil putte HD1 i USB hub igen, og går ind under optagelser, er alle de "gamle" optagelser forsvundet, men pladsen tilbage på disken svarer til det der er på HD1 men jeg kan kun se de nye optagelser som jo er optaget på HD2, men kan selvfølgelig ikke afspille de nye optagelser via HD1. Går jeg i kilder USB får jeg beskeden "Ingen USB-enhed tilsluttet". Dette sker også hvis jeg f.eks optager på HD2 (Også korrekt plads tilbage på disken) og trykker kilder samtidig, samme besked selvom den optager.

Jeg har prøvet ved at have begge harddiske i USB hub samtidigt, samt hver for sig.

Hvordan får jeg adgang til de optagede programmer på HD1.

Jeg har læst mig til at et TV sagtens kan have op til 8 forskellige USB harddiske i hukommelsen, så derfor burde den vel bare kunne finde den disk med indhold uanset om det er HD1 eller HD2.

Det virker som om at efter jeg formatterede HD2 har den "glemt" HD1 i TV.

Jeg håber denne forvirrede forklaring giver mening for en venlig sjæl, der kan hjælpe.

På forhånd tak.

Lars