Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lars Helms
#340472
Hej hvem kan hjælpe?

Mit problem er at jeg ved en fejl har ramt min fjernbetjening så optageniveauet er sat til 0. Det vil sige at der ikke er nogen lyd sammen med billede jeg vil optage.

Hvem kan hjælpe så det kommer i orden igen

Jeg tænker problematikken kan også bruges for optagere uden DVD

PS. Samsung har for disse produkter outsourced til Hanaro.eu som er blevet kontaktet.

På forhånd tak

Hilsen Lars
Af LarsCJ
#340485
Det vil være imponerede, hvis du kan få support på sådan en gammel svend ...

Men er den defekt eller har du ved en fejl ændret på nogle indstillinger?

Måske en nulstilling kan hjælpe, hvis det er det sidste. Ifølge manualen: Hold knappen Prog på fronten inde i fem sekunder - så nulstilles alt til fabriksindstillinger.

Hvis du ved fjernbetjening er defekt, så er der vel ikke andet for end reparation eller udskiftning - det sidste er det nemmeste/hurtigste og sikkert også det billigste. Du kan finde erstatninger til 15-25 euro på eBay etc.
Af Lars Helms
#340488
Tak for hurtig respons
Fjernbetjening fejler ikke noget.
Kommet til at ændre indstilling via fjernbetjening for har ikke rørt DVD optageren.
Hanaro var en fejl, Samsung Support kunne heller ikke hjælpe.
Tør ikke gå i fabriksindstillinger af frygt for at miste indhold på harddisken.
Af Beckham
#340501
Jeg er ikke helt med her....du har via fjernbetjeningen ændret en indstilling ved en fejl. Men hvis det er gjort via fjernbetjeningen kan du vel også ændre indstillingen tilbage igen via fjernbetjeningen?
Af jng
#340507
Jeg er heller ikke med her... kan man virkelig regulere optagestyrke på en dvd/hd-optager?
Af Lars Helms
#340508
Hej igen
Problemet er løst. Det var fjernbetjeningen til min TV Tuner der var problemet. Var kommet til at aktivere V- knappen ved en fejl.
Undskyld ulejligheden