Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#299999
Jeg ved ikke om Jer der har en CXUHD afspiller allerede har set det, men nu ville jeg alligevel lige gøre opmærksom på det her :)
Jeg har selv en som jeg købte for over et år siden og jeg er super glad for den, det er den bedste afspiller jeg nogensinde har haft. Jeg købte den fordi den fik gode anmeldelser også have den support for DV. På daværende tidspunkt havde jeg ikke et UHD TV men det lå i pipelinen. Jeg blev så en smule skuffet da jeg fandt ud af at det TV jeg købte (Sony AF8) brugte sin egen DV profil (Det har der jo været meget snak om) og det var ikke supporteret på CXUHD. Da OPPO så kom med det tænkte jeg at så kom det også til Cambridge da det jo næsten er samme afspiller. Jeg har så skrevet frem og tilbage med Cambridge og de komme ikke love noget osv. Men så til min store glade kom der en opdatering den 11/7-2019 som giver support på Sony DV profil og udover det også til HDR10+ (det er jo så lidt lige meget for mig, men måske ikke for alle) :)

Når det blev et længere skriv bare for at fortælle at CXUHD nu også supportere Sony DV profil og HDR10+. :) Jeg håber der måske er nogen der kan bruge det :)

Også lige et link til release notes: https://techsupport.cambridgeaudio.com/ ... are-update

/Michael