Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#25349
Hejsa jeg har et Samsung LE32R86BD LCD TV og SAMSUNG DVD-HR757 320GB HDMI er koblet sammen med HDMI stik, mit problem er der kommer ingen lyd igennem fjernsynet hvis jeg sætter dvd´en til at køre BITSTREAM, det fungere fint hvis jeg sætter lyden til PCM. Men sættes den til BITSTREAM og jeg køre optisk op til mit surround anlæg fungere det fint. ANY IDEA??? er der en fejl på min dvd? eller er det mon bare sådan.

PS: har brugt et Belkin Pure AV - Video/audiokabel - 19-pin HDMI (han) - 19-pin HDMI (han) - 3.7 m - trippelskærmet parsnoet
Af vipermanden
#25567
Nå jeg går ud fra at der er en fejl på min maskine.
#32645
vipermanden skrev:Hejsa jeg har et Samsung LE32R86BD LCD TV og SAMSUNG DVD-HR757 320GB HDMI er koblet sammen med HDMI stik, mit problem er der kommer ingen lyd igennem fjernsynet hvis jeg sætter dvd´en til at køre BITSTREAM, det fungere fint hvis jeg sætter lyden til PCM. Men sættes den til BITSTREAM og jeg køre optisk op til mit surround anlæg fungere det fint. ANY IDEA??? er der en fejl på min dvd? eller er det mon bare sådan.

PS: har brugt et Belkin Pure AV - Video/audiokabel - 19-pin HDMI (han) - 19-pin HDMI (han) - 3.7 m - trippelskærmet parsnoet
Hej V

Jeg syntes du skal ringe til vores support på 70701970.

Mvh

Nicolai
#202281
I had the same problem with Samsung DVD recorder HR757 and Samsung TV ue40es8005. The DVD is connected with HDMI cable to the TV.

Problem: DVD playback had no sound, HDD TV recordings has no sound.
I got a DVD message telling me "HDMI AUDIO NOT SUPPORTED"

The fix is only via the DVD setup:
1) change Audio output to PCM
2) disable anynet+ (set it to OFF)

It works perfectly now! DVD playback, HDD playback, HDD TV recordings playback. I never get this error message again.
Goodluck