Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#275832
Jeg har kig på Sony X700 til ca 1700. Nogen der kan anbefale den?
Eller alternativer- samt hvorfor?

Har planer om at købe et LG B7, som jeg ønsker at få fuldt udbytte af?

Er eneste adgang til iTunes 4K indhold i øvrigt KUN gennem Apple TV 4K, eller er der andre platforme?

Mvh
#275833
Oppo

Det er selvfølgelig kun Apple TV der kan tilgå iTunes.
#275840
Naiera skrev:Oppo

Det er selvfølgelig kun Apple TV der kan tilgå iTunes.
Har du set den prissat under 2000,- ?
Vis mig lige i den retning. :D

Ja, kan anbefale Sony X700.

Den er ikke tung og lækker, og man skal ind og aktivere/ deaktivere DV manuelt.

Den leverer dog varen til en fin pris, på både 4K/1080P.

Elendig app-understøttelse, kun Netflix og Youtube, ved ikke om du skal bruge det.

Man får hvad man betaler for, men som UHD afspiller er den helt OK.
#275913
Rasmus Larsen skrev:Ift. Dolby Vision understøttelse så kunne du også kigge på den nye Panasonic UB820. Den kom på markedet for ca. en måned siden. Dolby Vision skulle komme via en opdatering - jeg er ikke klar over om den allerede er kommet.
Hej Rasmus. Mange tak for svar og kommentarer.

Synes kun jeg kan finde en, som koster lige i underkanten af 4000kr? Stemmer det med den, du anbefaler? Må indrømme, at jeg lidt er på udkig efter noget i Sonys prisleje(under de 2000kr), hvert fald indtil jeg finder ud af med mig selv, om det er en afspiller til faste medier/disk, jeg vil bruge?
Har du kendskab til Sonys X700? Og er det ikke en ret fornuftig afspiller med de mest basale funktioner for 4K og UHD afspilning?
#275914
Pede8000 skrev:
Har du set den prissat under 2000,- ?
Vis mig lige i den retning. :D

Ja, kan anbefale Sony X700.

Den er ikke tung og lækker, og man skal ind og aktivere/ deaktivere DV manuelt.

Den leverer dog varen til en fin pris, på både 4K/1080P.

Elendig app-understøttelse, kun Netflix og Youtube, ved ikke om du skal bruge det.

Man får hvad man betaler for, men som UHD afspiller er den helt OK.
Jeg har tilgang til en Apple TV 4K, hvor jeg burde have adgang til de fleste apps?
Er der forskel på Netflix's lyd ud fra deres app på X700 og fra deres app på ATV?

Når du siger "helt ok som UHD afspiller", er der så noget du er knap så begejstret over?

En anden ting, ved du, om den opskalerer dine almindelige Blurays? Og i så fald, er der synlig forskel?
#275915
Lellie skrev:
Naiera skrev:Oppo

Det er selvfølgelig kun Apple TV der kan tilgå iTunes.
Tak for svar. Den er lige lidt over budget.
Der stod kun "Anbefalinger søges til 4K afspiller" på forsiden, så det var det eneste jeg så ;)
#275916
Den løser opgaven som afspiller af DVD/Blu-Ray og UHD rigtigt godt.
Den er lydløs, personligt kan jeg ikke høre drevet.
Lyden er umiddelbart den samme DD+ fra ATV 4K som fra afspiller. Hører ingen forskel.

Du skal vide at du er ude i en billig afspiller, en del plastic, og ikke særlig tung.
Jeg blev lidt overrasket ( har før haft Denon, Cambridge), men som afspiller er der ikke noget at udsætte. Anbefaling fra mig!
#275941
Du kan også tage et kig på amazon.de , der er da et par under 2000,- når du inkluderer forsendelse.

bare husk at se på alle tilbud, for det er ikke altid amazon selv sender til DK, det gør de andre så. Du kan også finde nogle som er sat lidt ned fra amazon OG sendes til DK, måske fordi kassen har knækkede hjørner osv. Ved ikke om de kunne finde på at sælge gamle LG UP970 modeller som støjer, det ville være mærkeligt, ellers er den ned omkring 1500,-

edit: Har selv Samsung K8500, den har da virket fint her på mit LG tv. dog uden DV.
De fås som restsalg hos elgiganten til 1480+ med 3 film, hvis det kunne være noget. Designet som buer, synes jeg ikke man ser, som egentlig var en årsag her, da jeg har buet C6 tv :)