Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#274252
Hej. Den nye 4K tv boks fra yousee, har ingen indbygget HD, så man for "tid og evighed", kan gemme sine optagelser. Men mit tv har mulighed for, at optage på USB nøgle. Måske dumt spørgsmål, man kan jeg både bruge boks OG optage på USB nøgle, på en og samme tid?

Hvis nu der kom et eller andet, som jeg bare gerne ville gemme. Så sletter yousee ens "optagelser", efter et år nemlig :-(
#274292
har i ikke misforstået emnet?

Det kræver en special boks (som min) at optage HDMI indgangssignalet fra en tvboks tilsluttet tv?

De muligheder der er med USB i tv, er jo kun til brug med en intern tuner, og yousee tvboks kan vel ikke sende et DVB signal igennem antenne, og samtidig smide sine Android menu på skærmen ? eller? Jeg tror dog ikke det er tilfældet.

Så jeg mener svaret er, nej, du kan ikke optage med USB på tv, når du ser tv signal fra en yousee tv boks :)
#274327
sokken skrev:Jo man kan da bare splitte Antenne signalet
Hvis det er målet, så skal man da mindst have en DVBC løsning og 2 kort til formålet, så tv også kan afkode, hvis man har tilvalg. Eller begrænse og lade sig forvirre, hvornår man kan optage på tv og hvornår man ikke kan.