Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af speed_six
#263373
Er der nogen, som har erfaringer med Oppo UDP-203 som medieafspiller?

Jeg har i dag en gammel CD-afspiller, en lidt nyere Bly-ray afspiller og en WD Live medie afspiller.

Jeg overvejer at erstatte dem alle med Oppo'en.

Er Oppo'en bedre eller lige så god som en WD Live?

/Henrik
#263393
Jeg har en Oppo BDP-103 EU. Den har da både Netflix og Tidal, samt andre apps. Jeg kan ikke forestille mig, at den nye serie skulle være mindre godt udstyret. Selv bruger jeg min Oppo, når jeg er på Tidal og ligeledes bruger jeg den til SACD skiver, da mit CD-drev kun tager almindelige CD'er. Og den er da også en glimrende BlueRay-afspiller.
Af speed_six
#263401
Tak for bemærkningerne.

Jeg har ikke brug for noget smart funktioner, såsom Netflix, HBO osv. Jeg har en NAS, hvor fx alle mine DVD og Blu-ray film er lagt ind. Jeg er interesseret i at vide, hvordan den håndterer sådanne filer i forhold til en WD Live, der i dag fungerer som primær film afspiller.
Brugeravatar
Af Naiera
#263413
poul.bak-sørensen skrev:Jeg har en Oppo BDP-103 EU. Den har da både Netflix og Tidal, samt andre apps. Jeg kan ikke forestille mig, at den nye serie skulle være mindre godt udstyret.
Men det er den.
Af bromberg
#263414
Allerede for release havde Oppo gjort det klart at Oppo 203 ikke ville få apps eller være en “streamer”.
Men jo den skal kunne læse rigtig mange filtyper.
Sikkert ikke i et flot layout ala Plex osv, men den skulle kunne håndtere det i det mindste.
Den hdmi input, så der kan da tilsluttes et atv 4 eks
Af misthalu
#263441
Jeg har hørt at det med ISO filer kan "fixes" ved installering af alternativ firmware - hvis man har rigtig brug for det. Så skulle den til gengæld også kunne spille Blu-ray ISO'er med fuld Java menu understøttelse. Men det er blot hvad jeg har hørt.
Af speed_six
#263882
Tak for de mange indspark. Det er godt at læse, at den kan læse rigtig mange forskellige formater, men hvordan er brugerfladen. Jeg kan ikke rigtig finde nogen test, der viser dette. Alle test har primært fokus på den som Blu-ray afspiller.