Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Akker
#247208
Hvis jeg skal bruge en simpel, no-nonsense blu-ray afspiller, ingen behov for hverken 3D, 4K opskalering, smartTV eller optage funktionalitet (WiFi kunne være rart, til evt. opdatering af firmware, men på ingen måde en nødvendighed), til en god pris, hvad kan så anbefales?

Har selv kig på LG BP250, men er der andre det kunne være værd at kigge på?
Af nesager
#247214
Akker skrev:Hvis jeg skal bruge en simpel, no-nonsense blu-ray afspiller, ingen behov for hverken 3D, 4K opskalering, smartTV eller optage funktionalitet (WiFi kunne være rart, til evt. opdatering af firmware, men på ingen måde en nødvendighed), til en god pris, hvad kan så anbefales?

Har selv kig på LG BP250, men er der andre det kunne være værd at kigge på?
Hej.
Mener ikke der er den store forskel i det prisleje,men hvis du vil have WIFI
Skal du vel have BP 350.
Hvis du vil have Oppo er det vist en anden pris
Mvh.
Af Akker
#247223
Nu er Oppo garanteret virkeligt gode blu-ray afspillere, men den billigste Oppo ligger så også i et prisleje, hvor den vel nærmest koster mere end mit TV (Sony FullHD TV fra 2010) gjorde da jeg fik det i 2011 ;o)
Jeg kigger jo nok mere i prislejet op til max. 1.000 kr.

Som sagt er det jo et ældre lidt FullHD TV uden 3D jeg har (og ingen planer om at købe 4K i den nærmeste fremtid), så alt med UHD og 3D er ikke noget jeg kan bruge, og da jeg har en Chromecast, er smart TV funktionalitet også lidt spild føler jeg.

Jeg skal bare have en afspiller, der til en billig penge leverer et godt billede på blu-ray og ifm. opskalering af DVD til 1080p :o)
Brugeravatar
Af hans123
#247225
Med de krav så bare køb en af de billigste i Elgiganten

Alle afspiller bluray flot.

Lidt være med DVD og scalering. Her kan det koste noget over dit budget