Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af steffenm
#16536
Hej,

Ville høre om det evt. er bedre at købe en Region B Blu-ray afspiller fra et af de andre Region B lande ?

Har nogen evt. set dem langt billigere ? - og for den sags skyld hvilken er den bedste at købe nu her ? der er jo BDP-S1 men skal man vente på nogen af de nye? ( BD-P1200 eller BDP-S300 )
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#16578
I så fald skal du jo også have film fra andre regioner eller satse på, at der kommer en måde at gøre afspillerne kodefri på.

Det er stadig ikke besluttet om BDP-S300 kommer herhjemme, men jeg tror nu alligevel den bliver aktuel. Dog får vi nok lov til at vente et stykke tid endnu, og så er Samsungs BD-P1200 jo mere aktuel. Den skulle angiveligt også lanceres til en lavere pris end BD-P1000.

Personligt venter jeg med at købe en Blu-Ray eller HD-DVD afspiller lidt endnu. Eller også venter jeg på PS3.
Af steffenm
#16607
Hehe spurgte jo også efter andre lande indenfor Region B =) - men der er måske ikke de store pris forskelle at hente der?

PS3 så vidt jeg har læst mig til, har da ingen 5.1 analog porte så man kan tage LPCM lyden?

Hvor lang tid tager det da før BD-P1200 skulle være på det danske markede?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#16612
Jeg læste dit indlæg som region A - beklager. Altså der er for det meste en besparelse at hente i Tyskland, men personligt har jeg ikke tjekket priserne op.

Der har tidligere været snak om, at BD-P1200 skal lanceres i april/maj.
Af steffenm
#16909
Vil da se lidt nærmere på det. Måske skulle jeg vente til nogen af mine favorit mærker begynder at lave nogle afspillere (Harman Kardon for altid ;) )