Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#194762
Jeg er den glade ejer af et "Samsung Plasma D8005 51 2011-modellen", som jeg købte i 2011 efter den fantastiske købsguide på siden, men nu vil jeg gerne til at optage programmer og så melder spørgsmålene sig.

Jeg vil gerne kunne optage samtidig med jer ser fjernsyn (ser en kanel og optager på en anden), men det kræver så vidt jeg kan læse Twin tuner, har mit fjernsyn det? Har søgt på nettet, men kan ikke finde noget om det.

Har mit tv ikke den mulighed, er der så nogen grund til at købe en harddiskoptager fremforen USB-harddisk??

Nogle bud på konkrete køb, i det billigere prisleje, da jeg kun skal optage en enkelt film/program i ny og næ. Har det Yousee, hvis det har nogen betydning.

Worst case, så må jeg købe 2013 modellen (B

På forhånd tak :)

- Thomas
#194819
VST skrev:Jeg vil gerne kunne optage samtidig med jer ser fjernsyn (ser en kanel og optager på en anden), men det kræver så vidt jeg kan læse Twin tuner, har mit fjernsyn det?
Nix. Det er først kommet her med 2013 modellerne. Panasonic og Samsung har det i deres topmodeller.

VST skrev:Har mit tv ikke den mulighed, er der så nogen grund til at købe en harddiskoptager fremforen USB-harddisk??
En harddiskoptager vil kunne gøre det (hvis den har dual-tuner), men så skal du køre tv-kanalerne ind igennem den. Vi har for nylig anmeldt både LG og Samsungs harddiskoptagere, men de er ikke decideret billigere (men virker fint med YouSee). Se her:
http://www.flatpanels.dk/tests.php