Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jng
#193186
korsfelt skrev:Kan det virkelig passe at bd8900n ikke kan hoppe tilbage til en udsendelses start ?
Nej.
Af korsfelt
#193379
Uha det er godt nok overvældende med disse lange forklaringer. O_O Og hvis der så ikke er noget der hedder enter på min remote ??
Af jng
#193387
korsfelt skrev:Uha det er godt nok overvældende med disse lange forklaringer. O_O Og hvis der så ikke er noget der hedder enter på min remote ??
Det er synd for dig, du ikke har sådan en knap.
Hvis du afholder rimelige udgifter til transport og fortæring for mig, skal jeg personligt komme og vise dig knappen.

Et alternativ, der dog kræver lidt af dig, er at læse brugervejledningen.

Var det for kort?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#193398
"Enter" er knappen mellem piletasterne. Der er et "Enter"-tegn på den (sammenlign med enter-knappen på dit keyboard).
Af jng
#193415
Indhold slettet af moderator. Lad os lige holde den nedladende tone lidt på afstand. Sarkasme er ok, men brug det nu med måde.
/Moderator
Af korsfelt
#193454
Ok tak for hjælpen. Jeg er er senhjerneskadet og har derfor ikke så let ved disse ting. Jeg benytter mig af talesyntese til min pc, men en sådan er desværre endnu ikke opfundet til min optager.
Undskylder mange gange det besvær jeg åbenbart har været til. Jeg skal love at jeg aldrig mere vil spørgem noget herinde. Men samtidig forstår jeg ikke helt, hvorfor man ikke bare lader være med at svare, når man dybest set kun gør det for at vise hvor dygtig man selv er, og hvor dumme folk der spørger er.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#193456
Lad ikke en enkelt brugers sure opstød afskrække dig fra at bruge vores forum. Du er lige så velkommen som alle andre, så spørg endelig løs, hvis der er noget der driller.

Jeg har renset lidt i tråden, da tonen tog en ret skidt retning her til sidst.