Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#188537
Jeg har lige købt en LG HR935N på tilbud til 2.000 kr. for at få understøttelse af DVB-C.

1. problem (løst, hvis andre oplever det samme): jeg har energi midt waoo, og når man slutter boksen til, så kan i Danmark kun vælge mellem yousee og stofa i kanalsøgningen.
- vælger man Yousee, fortæller den at man ikke har tilsluttet antenne kabel.
- vælg i stedet Stofa, og så søger den.

2. mit problem: opløsning/filstørrelse på det man optager
Har haft en Sony RDR-HDX970 i mange år - med mulighed for at vælge format på optagelser (i hvert fald når man lavede dem manuelt).
- Nogen der ved om det er muligt med LG's produkter?
- Synes generelt ikke der er ret mange muligheder for indstillinger af produktet. Er det normalt for LG produkter?
#188540
[email protected] skrev:Jeg har lige købt en LG HR935N på tilbud til 2.000 kr. for at få understøttelse af DVB-C.

1. problem (løst, hvis andre oplever det samme): jeg har energi midt waoo, og når man slutter boksen til, så kan i Danmark kun vælge mellem yousee og stofa i kanalsøgningen.
- vælger man Yousee, fortæller den at man ikke har tilsluttet antenne kabel.
- vælg i stedet Stofa, og så søger den.

2. mit problem: opløsning/filstørrelse på det man optager
Har haft en Sony RDR-HDX970 i mange år - med mulighed for at vælge format på optagelser (i hvert fald når man lavede dem manuelt).
- Nogen der ved om det er muligt med LG's produkter?
- Synes generelt ikke der er ret mange muligheder for indstillinger af produktet. Er det normalt for LG produkter?

1): Manuel indstilling med data fra andre end Yousee og Stofa er mulig. Se i brugervejledningen.

2): Hvorfor vil du nedgradere den [bedste] digitale kvalitet, apparatet anvender?