Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lgowner
#181872
Det er netflix som giver lov til det, og de udvikler deres apps til maskiner som har nextflix funktioner.

så pioneer har intet at sige der, samme skete på LG og samsung tablets i starten, netflix ville bare ikke give licens til andre lande.

men ja, mærkeligt at netflix ikke syntes Danmark skal inkluderes endnu.
Af syncroniq
#181881
Jeg forstår bare ikke helt, at det ikke er på plads når Netflix starter i DK. Det er jo ikke sådan at der skal udvikles en app. Den findes allerede til maskinen. Bare ikke i min firmware. Garanteret den er med, men at den bliver skjult.

I min verden er det fallit for både Pioneer, Netflix og forbrugeren.
Af lgowner
#181891
syncroniq skrev:I min verden er det fallit for både Pioneer, Netflix og forbrugeren.
jeg har 2 skærme som har netflix i USA, men nej, i europa ville de ikke smide netflix på den serie. så problemet med netflix er kendt og det er flere år tilbage.
det er dem som bestemmer og det handler nok om DRM og rettigheder og hvor godt de kan beskytte ophavsrettighederne eller om de ikke kan, så droppes det. så kryptering og hastigheden til at gøre dette er den del af det. du har så samme model, men en lille chip inde i den danske model gør måske forskellen i 2013.