Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#180949
Jeg venter stadig på, at få udskiftet mine gamle, men funktionsmæssigt super gode Sony analog HX910, 1010 og 1020 recordere.

Jeg syntes ikke, at hverken Samsung el. LG's 2012 modeller helt kunne løfte funktionerne de gamle Sony recordere havde. Så jeg håber lidt på, at 2013 modellerne har alle de funktioner og multitask muligheder de gamle modeller havde :)

Men nogen der ved hvad der kommer fra Samsung / LG?
#183143
Har lige købt en Samsung HDD BD-E8900N.

Umiddelbart har den masser af funktioner, men jeg er utilfreds med at den ikke kan optage fra timeshift og ned på HDD. Det burde være simpelt at få den til det, men jeg kan ikke finde ud af det endnu, og har intet fundet i manualen
Det ser ud til at man kun kan optage fra dér hvor man nu engang er og frem efter

Men den har lige installeret Netflix med meget mere, kom nemt på nettet.

Og så kan den ikke optage til DVD eller Blue-ray diske. Men prisen taget i betragtning er det okay. Har haft en Philips (analog) der kunne optage på DVD'ere. Så nu har vi en halv million DVD-RW'ere, som har alt muligt på, som vi ikke får set, så det er måske meget godt at den nye ikke kan det.

Vi prøvede lige at optage på to kanaler samtidigt, og det tror jeg på at den gjorde ganske fint.
Alting er stadig lige lidt forvirrende.

Billedet fra Samsungen er fantastisk godt, så indtil videre 4 ud af 6 stjerner

Hilsen Rene