Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ABHolm
#6349
Er der nogen der har en af disse maskiner - og som evt kunne komme med et par erfaringer? Har der været børne sygdomme? Er menuerne nemme? Virker de efter hensigten osv osv.

Kan HR735 anbefales mere end HR734???

Kan man nøjes med at bruge en fjernbetjening hvis man nu har et Samsung R72B LCD tv osse?

:)
Af hawk
#9802
Jeg har en dvd-hr735 og den kører uden problemer.... dog syntes jeg at menuen er lidt "rodet" og der er detaljer der er lidt kedelige, såsom at når man brænder noget ud på en skive skal man manuelt ind og Finalize skiven så den kan bruges i andre dvd'er.

Vedr. 1 fjernbetjening er svaret nej, du slipper ikke, de helt basale ting kan du undvære den ene RC til, men bare sådan noget som tekst-tv så skal du have fat i den anden RC.
Af hawk
#11812
jeg købte sådan en i maj måned og har idag været ude og aflevere den til reperation. Jeg sad igår og kiggede forums og jeg var ikke den eneste med fejl.

problerne er:

1. blæseren bag i maskinen til harddisken larmer, nogle gange også når den er slukket.

2. den kan ikke brænde på rw skiver.

3. efter 10-15 brændinger, melder optageren at disken ikke er skrivbar når man sætter en tom skive i og vil til at brænde ud ( det er der mange der har skrevet om på forum's rundt omkring)

4. Når man sætter en cd/dvd i maskinen, slukker optageren og man skal tænde og trykkr på play for den starter disken op.

Det er nogle af mine erfaringer og der er en del andre der også har problmerne hvis man kigger ligger på de forskellige forums der er på nettet.
Af samsungdk
#12466
hawk skrev:jeg købte sådan en i maj måned og har idag været ude og aflevere den til reperation. Jeg sad igår og kiggede forums og jeg var ikke den eneste med fejl.

problerne er:

1. blæseren bag i maskinen til harddisken larmer, nogle gange også når den er slukket.

2. den kan ikke brænde på rw skiver.

3. efter 10-15 brændinger, melder optageren at disken ikke er skrivbar når man sætter en tom skive i og vil til at brænde ud ( det er der mange der har skrevet om på forum's rundt omkring)

4. Når man sætter en cd/dvd i maskinen, slukker optageren og man skal tænde og trykkr på play for den starter disken op.

Det er nogle af mine erfaringer og der er en del andre der også har problmerne hvis man kigger ligger på de forskellige forums der er på nettet.

Hej Hawk

Jeg syntes du skal aflevere den hos din forhandler, Den er tydeligvis defekt, Den skal være MAX stille, og den skal ikke slukke ved indsat dvd eller cd skive. Den kan godt brænde på rw skiver.

Jeg har selv en 737 den er fuldstændig magen til, Det er bare en eneret model expert 2Tal har kan det samme. Den virker perfekt.
Af hawk
#12976
Om 3 dage har den været på værksted i 1 måned, beskeden er at, hele cd modulet skal skiftes, men Samsung har det ikke på lager og det er ikke muligt at få en leveringsdato fra Samsung. Hvor lang tid er det rimeligt at vente på at få en afgørelse i sådan en sag ???
Af samsungdk
#14181
hawk skrev:Om 3 dage har den været på værksted i 1 måned, beskeden er at, hele cd modulet skal skiftes, men Samsung har det ikke på lager og det er ikke muligt at få en leveringsdato fra Samsung. Hvor lang tid er det rimeligt at vente på at få en afgørelse i sådan en sag ???
Hej

Den må max vente på reservedele i 14 arbejds dage. Efter det skal du be butikken om at snakke med Deres service partner, Og de skal Anmode om en RMA , Det vil sige at du får en ny.

Samsungdk
Brugeravatar
Af pdrhan
#17103
Min 735 ér virker også fint....
Af Dinsdale
#18764
samsungdk skrev:Hej

Den må max vente på reservedele i 14 arbejds dage. Efter det skal du be butikken om at snakke med Deres service partner, Og de skal Anmode om en RMA , Det vil sige at du får en ny.

Samsungdk
"En RMA" har intet at gøre med om man får en ny eller ej, der bliver altid oprettet en RMA-sag når man indleverer noget defekt/påstået defekt.
Udover det er det korrekt at de kun har så og så lang tid til rådighed til en rep., før du kan kræve omlevering, dvs. et nyt produkt udleveret.