22. jan 2025, 15:44
Ja, hvor meget støj kommer der fra din Panasonic DP-UB450?
Jeg købte en UB450 og den har en konstant - for høj for mig - elektrisk summende lyd når den afspiller. Specielt tydelig ved blu-ray.
Er der nogle fint hørende som kan byde ind? Har jeg fået en mandags model eller har de alle en summen?
Støjen mindskes når den afspiller disks - så til slut i filmen er den stille. Men den larmer lige meget ved hver eneste disk jeg prøvede. I mere end halvdelen af filmen.
Så tydeligt at det ødelægger film oplevelse for mig.
Jeg har returnet den til forretning - hvor de ikke kan høre støj.
Men har tilbudt mig en ny. Men hvis de alle har den summen hjælper det jo ikke.
Min gamle (billige) Sony afspiller larmer ikke så meget.
Hørelse er naturligvis individuel - og mit TV står også relativt tæt på sofa - så afspiller er også tæt på.
Er UB820 evt. mere stille?
Jeg vil have afspiller som er stille..
Tak for hjælpen.
Jeg købte en UB450 og den har en konstant - for høj for mig - elektrisk summende lyd når den afspiller. Specielt tydelig ved blu-ray.
Er der nogle fint hørende som kan byde ind? Har jeg fået en mandags model eller har de alle en summen?
Støjen mindskes når den afspiller disks - så til slut i filmen er den stille. Men den larmer lige meget ved hver eneste disk jeg prøvede. I mere end halvdelen af filmen.
Så tydeligt at det ødelægger film oplevelse for mig.
Jeg har returnet den til forretning - hvor de ikke kan høre støj.
Men har tilbudt mig en ny. Men hvis de alle har den summen hjælper det jo ikke.
Min gamle (billige) Sony afspiller larmer ikke så meget.
Hørelse er naturligvis individuel - og mit TV står også relativt tæt på sofa - så afspiller er også tæt på.
Er UB820 evt. mere stille?
Jeg vil have afspiller som er stille..
Tak for hjælpen.