Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#351713
Uanset hvad jeg gør, får jeg ikke lov til at hente andet end en fil, der er væsentlig mindre end den, du har uploadet, som står til at være "(4.25MiB)"!
Har prøvet med flere forskellige browsere!

Er det kun mig, der oplever dette, eller er det fordi filen er blevet formindsket ved upload?

Sidst jeg prøvede, var den fil jeg hentede ned 132 KB, denne gang er den 1600 x 1200 på 207 KB...


EDIT:
Kan se, hvis jeg henter filen fra dit første indlæg, ender jeg med en jpg-fil 1000 x 750 132 KB, hvis jeg bruger dit andet indlæg eller AVFORUM, ender jeg med en jpg-fil på 1600 x 1200 på 207 KB...
#351714
Ved ikke hvorfor du syndes det er så vigtigt den er i høj res men kan oversætte for dig i stedet for

Hvad der står på fransk er start afspiller vent til den siger no disc tryk på setup og i setup tryk 8520 på fjernbetjening så et overlay kommer op og i overlay vælger du kode du vil skifte til og tryk setup igen så du ryger tilbage til hovedmenu og koden er nu skiftet og kan afspille hvad kode du nu har valgt

Langt bedre end det skod system Oppo brugte

Der fik man 10 sek efter afspiller sage no disc til og trykke dimmer 3 gange og så mute eller pure audio afhængig om det var DVD eller BD man ville skifte og så tal for koden

Det lykkes mig ALDRIG og taste det rigtigt i første forsøg eller også opfattede afspiller det ikke så det var altid en total pain in the ass og skifte region kode på min gamle Oppo

Der er Magnetar langt bedre og man kan få lov og vælge 0 i overlay som betyder auto skift så skal aldrig skifte DVD region kode kun BD region kode

Min Oppo BDP-103D var så frustrerende så jeg endte med og købe en Oppo BDP-103 af en på DBA han have købt den i USA så den var fast låst til region 1 så det var umuligt for ham og sælge den i Danmark da vi bruger kode 2 ingen ville købe den

Han var glad for at slippe af med den og jeg fik en afspiller til kode 1 så jeg slap for det Oppo skod kode skift system

Derfor jeg købte en Magnetar UDP800 fylder langt mindre og det er kun en afspiller i stedet for to og så er kode skift meget bedre

Helt klart prisen værd i mine øjene også selv om alle andre siger den koster alt for meget er jeg ligeglad med

Det er kun Cilo der forhandler dem i Danmark end til videre og jeg købte min der fra og jeg syndes deres service er super jeg have en del spørgsmål inden jeg købte den

Region låst version
https://www.cilo.dk/magnetar-udp800-blu-ray-uhd-4k.html

Region fri version
https://www.cilo.dk/magnetar-udp800-blu ... izone.html
#353798
Der er kommet nogle flere reviews på UDP-800 og et enkelt på på UDP-900




Jeg er blevet rigtig glad for min UDP-800 den afspiller alt jeg sætter i den og region kode skift virker også super