13. aug 2019, 11:49
@thg jeg har sony af8 i 65 tommer. skal nok opdatere når posten får leveret et nyt kort.
JohnnyR skrev:@thg jeg har sony af8 i 65 tommer. skal nok opdatere når posten får leveret et nyt kort.
bbplayer skrev:Er der ikke brug af netværksid på DVBC og hvor kanal positioner ligger, afhængig af det netværksid som vælges? Synes ikke nogen nævner noget om denne kode, som i andre tråde har været årsag til at bland selv ikke har virket for nogle.
https://kundeservice.yousee.dk/tv/opsae ... etvaerksid
JohnnyR skrev:Kan ikke undgå at være en smule nysgerrig på hvorfor mon nogle kan se kanalen mens andre ikke kan. Det virker ærlig talt lidt mystisk.Viasat Ultra HD kan kun modtages på YouSees coax-net. Modtager man via telefonstik, så kan den ikke modtages, ifølge YouSee.
Rasmus Larsen skrev:Det lyder så ikke som en IPTV boks?JohnnyR skrev:Kan ikke undgå at være en smule nysgerrig på hvorfor mon nogle kan se kanalen mens andre ikke kan. Det virker ærlig talt lidt mystisk.Viasat Ultra HD kan kun modtages på YouSees coax-net. Modtager man via telefonstik, så kan den ikke modtages, ifølge YouSee.
JohnnyR skrev:Så har jeg snakket med 3 forskellige yousee medarbejdere i løbet af eftermiddagen/aftnen, alle tre har bekræftet at det burde køre uden boks, men ingen af de tre har kunne greje hvorfor jeg har sort skærm, det er endt med at de sender mig et nyt kort og ser om det virker bedre...Ikke når 3 yousee supportere har bekræftet det skal virke uden boks? De må da kunne se personen har IPTV? Hvis det var tilfældet.