Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrianH
#300198
Jeg har aldrig hørt om fastspeed. Stopper det aldrig, det med at "afhoppere" fra Tdc opretter selskaber der sælger tele-produkter med tab, alene for at kapre Tdc-kunder, som Tdc så køber tilbage efter 2-3 år?
Af Decipher
#300217
Yousees router er ok'ish, hvis ikke du har behov for at styre noget som helst på dit netværk selv. Hvis du vil have kontrol, er en anden model en god idé. Sværger selv til Asus gennem mange år, god både hardware og firmware, og mange funktioner.

Tjek smallnetbuilder, de har meget dybdegående info og top lister over routere afhængigt af, hvad man lægger vægt på. Se fx denne liste og vurder ud fra budget https://www.smallnetbuilder.com/tools/c ... file-dn/35
Af Hrbønne
#300219
BrianH skrev:Jeg har aldrig hørt om fastspeed. Stopper det aldrig, det med at "afhoppere" fra Tdc opretter selskaber der sælger tele-produkter med tab, alene for at kapre Tdc-kunder, som Tdc så køber tilbage efter 2-3 år?
Fastspeed blev annonceret i maj, mener jeg, så det er ganske rigtigt ret nyt.

Det er Yousee's net de lejer sig ind på (det SKAL Yousee/TDC gøre muligt for andre nu) og skønt at der er nogen der prøver at udfordre giganten.
Ja, du har nok ret i at de ender med at blive opkøbt af Yousee igen for så at forsvinde, men indtil da vil jeg og efterhånden en del andre nyde de fine hastigheder til ret god pris.. :)
Vedhæftede filer
Min forbindelse en lørdag aften - Dette er en linje som skal efterses fordi den ikke er hurtig nok :-)
Min forbindelse en lørdag aften - Dette er en linje som skal efterses fordi den ikke er hurtig nok :-)
Udklip.JPG (33.56 KiB) Vist 7228 gange