Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sundaydiver
#269224
Jeg har en Clint DC1 med USB-tilsluttet harddisk.
Jeg har en medieafspiller med indbygget harddisk som er trådløst forbundet til mit hjemmenetværk.
Hvordan er det lige, at jeg forbinder DC1'eren med medieafspilleren, så jeg kan tilgå DC1'erens harddisk via mit trådløse netværk?
Af steen6400
#269265
DC1 kryptere ikke, men du bliver nok nød til at kopiere USB indholdet over på medieafspillerens harddisk.
Af sundaydiver
#269371
Jeg kan godt leve med at skulle kopiere USB indholdet over på medieafspillerens harddisk. Har du nogen ide om, hvordan jeg forbinder jeg forbinder DC1'eren med medieafspilleren, så jeg ikke behøver at flytte om på USB ledningerne hver gang jeg vil kopiere?
Brugeravatar
Af bbplayer
#269372
Det du tænker der, er umuligt. Der har aldrig været mulighed for at sætte en PC til en anden PC via USB . Der skal en special USB support til for at få din boks til at agere slave istedet for master.

Så det er ikke USB du kan bruge.

Som tidligere forklaret , du skal sætte USB Stick i , og sætte USB stick over i din mediaafspiller når behovet er der.