Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#262239
Helt ærligt, så sælger aliexpress bokse som har hele verdens tv på boksen, den er dog ip baseret, den er egentlig ikke særligt lovligt, og så er det primært kun de kanaler som kan omgås med anti-geoblocking programmer, og ikke betalings kanaler.

Så er det en Android boks tilsluttet internet, så er joken ikke så meget en joke, det er bare ikke det tv du gerne vil se, og så mener jeg også de tager penge for et abonnement på de android/kodi bokse som bruger den app.

Den er sådan også på Play, ved bare ikke hvad den hedder.
Af wiso
#262266
MontørThomas skrev:Jeg ville ikke engang bruge den til toiletbrug!...fup og svindel
Tak.
Af wiso
#262267
bbplayer skrev:Helt ærligt, så sælger aliexpress bokse som har hele verdens tv på boksen, den er dog ip baseret, den er egentlig ikke særligt lovligt, og så er det primært kun de kanaler som kan omgås med anti-geoblocking programmer, og ikke betalings kanaler.

Så er det en Android boks tilsluttet internet, så er joken ikke så meget en joke, det er bare ikke det tv du gerne vil se, og så mener jeg også de tager penge for et abonnement på de android/kodi bokse som bruger den app.

Den er sådan også på Play, ved bare ikke hvad den hedder.
Tak for svaret.