Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#253136
Jeg har en sådan fra 2014. Den har aldrig været tændt før nu. Jeg har et strong modul som er parret med mit Canal digital programkort og kan se bl.a. DR1, men ingen af TV2's kanaler.
Kan forstå at denne modtager kan opdateres via en USB.
MEN HVOFRA KAN MAN HENTE OPDATERINGEN. Software og kanallister ?
På forhånd tak O_O
#253137
Canal digitals bokse opdateres over parabolen, når de er konfigureret og peger på 4.8g vest. Der er en transponder som de kender og checker på. Så du opdaterer ved at sætte den til systemet og så vente lidt tålmodigt.

Det er den historie jeg fik sidst, deres egne bokse har special firmware og er oftest låst til 4.8v , så du får ikke meget ud af den uden, den får oftest ikke opdateret nye positioner og freksvenser som en ikke udbyder boks.

Men har du fundet USB opdateringer fra canal digital til USB?
#253140
Min gamle satellitmodtager (leveret af Canal digital) er gået død. Så har jeg fået en Maximum XO-4200 fra 2014, som aldrig har været tilsluttet før nu. (Den er ikke købt hos Canal digital, men det skulle kunne fungere.) Et "STRONG pairing CI+ CAM for Canal digital", som canal digital har parret med mit programkort fra dem. Jeg har kørt en kanalsøgning på THOR 5/6 0,8 grad vest, men mange kanaler mangler.
I instruktionbogen til Maximum XO-4200 står at opdateringer kan hentes på nettet, men ikke HVOR !