Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#198177
jeg har netop fået boxer TV, efter at have været TDC kunde i mange år.

Min spm. går på om man kan anvende en YOU SEE boks med Boxer kort?

Jeg har nu prøvet en Sagemcom RT90-160 samt en RTI95-320, problemet med RT90 er brugergræsefladen er mega dårlig i forhold til det jeg er vant til fra TDC TV (KISS boks), på RTI95 var det ok, men her kan mit B&O M10 ikke kodes så fjernbetjeningen kan anvendes, så den boks har jeg solgt igen.

Hvis YOU SEE boksen ikke kan bruges, er der så andre ideer til alternativer?
På forhånd tak.
#198179
ojitos skrev:jeg har netop fået boxer TV, efter at have været TDC kunde i mange år.

Min spm. går på om man kan anvende en YOU SEE boks med Boxer kort?

Jeg har nu prøvet en Sagemcom RT90-160 samt en RTI95-320, problemet med RT90 er brugergræsefladen er mega dårlig i forhold til det jeg er vant til fra TDC TV (KISS boks), på RTI95 var det ok, men her kan mit B&O M10 ikke kodes så fjernbetjeningen kan anvendes, så den boks har jeg solgt igen.

Hvis YOU SEE boksen ikke kan bruges, er der så andre ideer til alternativer?
På forhånd tak.

Hvis det bare er selve brugen af menu osv. du er utilfreds med, så kan jeg anbefale en Humax boks. Den jeg har kan jeg sgu ikke lige finde manualen til, men det er en Humax, og den er uden indbygget HDD, men har sat en ext. HDD i usbindgangen bagi, så kan den optage, jeg synes den er god, hurtig, utroligt enkel og reagere altid! :)