Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ely_madsen
#190771
Jeg tænkte på om det er muligt at få skysports til sit tv uden at bruge en internet forbindelse? i så fald hvordan? har prøvet og søge lidt på det uden held..
Af svbg1979
#192425
Du kan nemt få adgang til Sky Go. Jeg abonnere på en vpn-forbindelse og DNS-tjeneste hos Overplay.net til 10 $ pr. mdr. og samtidig abonnere jeg på Sky Go Entertainment Extra pakken hos www.123uktv.com til blot 10 £ pr. mdr.

Det fungerer bare perfekt!
Af svbg1979
#192488
Rasmus Larsen skrev:Har du også adgang til Sky Sports delen via Sky Go?
Nej, men det kunne jeg hvis jeg ville betale mere end de 10 £ pr. mdr. Hvis du også vil have sportskanalerne med er det Entertainment Extra + Sports pakken du skal abonnere på. Den koster 16 £ pr. mdr.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#192489
Det lyder ret interessant. Slår du VPN'en til når du starter Sky eller har Overplay også en mulighed for at bruge den direkte med DNS-tjenesten? Jeg sad lige og kiggede lige rundt og bemærkede, at f.eks. Unotelly skriver, at de har Sky Go med på deres DNS-tjeneste, så det kunne være man skulle prøve det af.

Det er dog en skam, at man ikke kan købe sportspakken separat. Den ser ud til at kræve de foregående.
Af CockNorris
#192492
Måske off topic, men alligevel i samme boldgade.

Nogen der ved om man kan lave samme nummer med golfchannel i USA? Alternativ kan man jo bruge Skysports golfdel.
Af svbg1979
#192528
Rasmus Larsen skrev:Det lyder ret interessant. Slår du VPN'en til når du starter Sky eller har Overplay også en mulighed for at bruge den direkte med DNS-tjenesten? Jeg sad lige og kiggede lige rundt og bemærkede, at f.eks. Unotelly skriver, at de har Sky Go med på deres DNS-tjeneste, så det kunne være man skulle prøve det af.

Det er dog en skam, at man ikke kan købe sportspakken separat. Den ser ud til at kræve de foregående.

Jeg bruger Overplays DNS-tjeneste fast på min computer. Så jeg har automatisk adgang til Sky Go og f.eks. BBC's iPlayer hvor BBC's livestreams af deres tv-kanaler kan ses.

Men ellers bruger jeg deres vpn-forbindelser til at se f.eks andre tv-kanaler.

Fra Schweiz er der tv-tjenester som f.eks. Zattoo.com, Teleboy.ch, Wilmaa.com og Swisscom TV (http://web.tvonline.swisscom.ch) hvor det er muligt at se mange tyske, østrigske, schweiziske, franske, italienske og ikke mindst britiske tv-kanaler.

Det er rigtigt at Unotelly skriver at man kan få adgang til Sky Go, men man skal fortsat abonnere på Sky Go enten hos Sky selv eller andre "mellemhandlere". Unotellys proxy giver blot adgang til Sky Go på samme måde som Overplays DNS-tjeneste.
Af svbg1979
#192529
CockNorris skrev:Måske off topic, men alligevel i samme boldgade.

Nogen der ved om man kan lave samme nummer med golfchannel i USA? Alternativ kan man jo bruge Skysports golfdel.
Med golfkanaler i USA ved jeg ikke, og der er ikke nogen golfkanal med i Sky Go.

Men som sagt, hvis du kender nogen golfkanaler fra USA der streamer deres tv-signal kan du få adgang til dem via Overplays USA-vpn-forbindelse.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#192531
Tak for uddybningen.

Ja, jeg er bekendt med, at selvom man har fået hul igennem med DNS, så skal man stadig abonnere på tjenesterne. Og sådan skal det jo også være. Jeg var dog ikke klar over, at Overplays DNS var så omfattende. Jeg bruger i dag selv Unotelly som DNS til bl.a. Netflix, Pandora og iPlayer, mens jeg bruger Overplay som VPN.
Af svbg1979
#192570
Rasmus Larsen skrev:Jeg bruger i dag selv Unotelly som DNS til bl.a. Netflix, Pandora og iPlayer, mens jeg bruger Overplay som VPN.
Overplays SmartDNS virker også præcis til de nævnte tjenester du benytter med Unotelly. Du får automatisk SmartDNS med i pakken når du abonnerer på en vpn-forbindelse hos Overplay, så du kan godt droppe dit abonnement hos Unotelly. Det er der jo ikke nogen grund til også at betale til, når du får det hele hos Overplay.