Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ravaso
#169818
Hej:-) først og fremmest undskylder jeg hvis nedenstående virker rodet. Spørg endelig, hvis jeg ikke har været forklarende nok.

Jeg har parknet og er gald for det, mit billede står perfekt. Jeg bor øverst og signalet kommer op gennem gulvet i min entre og herefter gennem en væg ind i stuen, hvor det ender i en alm. tv/ radio fordelerboks.

Jeg har en stor lejlighed og vil gerne lave en udgang mere, fra entreen, før kablet går gennem væggen og ind i fordelerboksen i stuen.

Lige nu sidder der en antennesplitter i den ene udgang jeg har, også er der trukket antennekabel gennem lejlighed, som igen splittes. De er trukket på en meget dum måde og de giver ledninger alle steder. Hvis jeg kan lave en udgang i entreen, kan jeg fordele ledningerne meget bedre og meget mingre synligt.

Jeg er dog usikker på om man kan, eller om jeg kun kan tage signalet fra boksen i stuen??

Håber der er nogen derude der kan hjælpe.

- Tak for din tid!
Af steen6400
#169837
Hej og velkommen til :)

Du kan godt sætte en fordeler på i entreen, men da det er en fast installation bør du snakke med enten udlejer eller Parknet om at få det gjort.
Af ravaso
#170119
Tak. Og tak for hjælpen :-)