Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af warz0ne
#162526
Hej,

Jeg har lige fået ny fladskærm i foregårs en Toshiba RL838 G en super god skærm som også virkede perfekt. Her idag skulle jeg så se TV3+ HD og når jeg er på kanalen går der 5 sec og så kommer meddelelsen "Intet signal" Det samme sker ved 6eren. Jeg har YouSee og det har altid virket perfekt. Bor i Sønderjylland og har Kabel TV. Jeg testede på min fars fladskærm i stuen og det virkede perfekt der. Jeg har prøvet at nulstille tv'et osv men det har ikke hjulpet. Nogle forslag?
Af BrianH
#162527
Jep... Jeg ved præcis hvad problemet er. Det er at du intet signal har :)
Af BrianH
#162530
Men sæt dit tv ind i stuen og prøv om ikke det virker der. Hvis det gør, så er det forbindelsen/kablet ind til der hvor du har dit tv der er noget galt med.

De fleste løser det med kvalitetskabler og/eller antenneforstærkere
Af warz0ne
#162531
Har lige prøvet at skifte netværks id til 100 og sat startsfrekvensen til 146 mhz så må vi lige se hvad der sker eller følger jeg dit råd
Af Milevski
#164165
Har du nyt om det virker for dig eller ej?

Jeg har et lignende problem, dog bor jeg i København, og den eneste kanal fra min pakke jeg ikke kan se er TV3, alle andre kanaler fungere som de skal. Jeg bruger dette kabel (ca. 8 meter) og denne type stik.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#164168
Er den øvrige installation i orden? Sidder der en fordeler et andet sted?