Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#345471
Hej jeg ved ikke lige om det er det rigtige sted. Jeg har bredbånd og TV fra yousee via telefonstikket, og tænker på at gå over til fiber.
Jeg har den muglighed at jeg kan få lagt fiber ind til mit hus gratis
fra både fibia og yousee, men jeg kan ikke helt overskue det når jeg er inde på deres hjemmesider.Hvad er bedst. Hos fibia skal man både betale for leje af fiber og udover det skal man betale for den hastighed man nu vælger. Ud over fiber skal jeg også have en tv pakke Her tænker jeg på den store pakke med flest point i hos Yousee. Hos fibia ser det noget dyre ud eller er jeg helt gal på den her?
Hvilken udbyder vil i vælge?

Med venlig hilsen Rasmus
#345473
Når du skriver YouSee, er det så fiber fra TDC NET eller er det noget YouSee leverer via Fibias net? Hvis valget reelt står mellem Fibia og TDC NET er det værd at huske på at begge netværk er åbnet så du selv kan selv udbyder, dvs du kan få YouSee via både Fibias og TDC NETs netværk.
Der hvor forskellen er, er hvad TDC NET og Fibia opkræver af leje overfor udbyderne (f.eks. YouSee, Fastspeed, m.fl.) og her er TDC NET ofte billigst.
#345487
Hej, Det er fiber fra TDC Net. Men kan man få waoo TV via yousee fiber, det havde været lidt nemmere, hvis man bliver træt af yousee TV så kan skifte over til waoo TV på yousee fiber. Men er det kun fibia man både kan få yousee TV eller waoo TV, og så hos yousee kan man kun vælge 1 TV udbyder som er deres egen yousee TV?
Jeg har været fast kunde hos yousee i rigtig mange år.
#345490
Hej. Jeg ved godt at det er temmelig oldschool at forsvare den "ældre" teknologi som coax kabling som bla yousee benytter sig af, men fakta er at Fibia overhovedet ikke lever op til den høje standard af kundeservice som de burde. Stedet hvor jeg bor blev også tilbudt gratis installation af fibernet.
Mage til amatør arbejde skal man lede længe efter. Borestøj, dårlig afskærmning af kabler, visse steder overhovedet ingen, derudover blev der anvendt dårligt udstyr som forårsagede skader på vægge og tapet som firmaet ikke står til ansvar for. Blot til advarsel
#345520
Jeg kunne ikke vælge yousee here, da fiber er ejet af Fibia, det var historien hos yousee?

Fra kollega har jeg hørt det samme, han kunne kun vælge yousee/kviknet , da fibia ikke kunne lægge kabel ind i huset.

Men kan du, og kan undvære den tv pakke, så er kazoom billigere ved 1000/1000 Mbps, du har dog ikke tlf support/router og tv pakker. Det har jeg så ikke behov for alligevel.
#345528
Til trådstarteren.
Jeg har waoo fibernet og waoo stor tv pakke og deres 4k boks.

Oplever meget få problemer og hvis du er interesseret i sport så inkluderer stor tv pakke både alle discovery kanaler inklusive eurosport, viaplay total og tv2 play største pakke med sport og uden reklamer til 719 kroner om måneden.
Viaplay total koster 449 og tv2 play 229 i løssalg , så kan du selv regne ud hvad tv pakken koster.
Det kan du ikke få til den pris hos Yousee.
Men det er som sagt kun interessant hvis du er vild med sport.