Til snak, tips og diskussion om kalibrering af TV og monitors.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#310666
Tak for jeres gode og konstruktive svar Torben og Globulus, det er rigtigt at de røde pixels er stærkt nedsatte eller næsten forsvundet i en 40 cm cirkel på midten af skærmen men den blå ligger i bølger i hele skærmens længde fra bunden og ca 10 cm op, så derfor er jeg ikke i tvivl om at jeg har deep cleanet alt
for ofte
#310669
Det kan undre en læg person, hvad angår Philips, at der skal vælges Ja eller OK flere gange for at slette en Barnaby fra 2013 optaget på en harddisk sluttet til tv-apparatet, mens en funktion, der skal anvendes med forsigtighed for ikke at beskadige apparatet, kan anvendes i flæng uden nogen form for advarsel...
#310676
svedske skrev: 25. feb 2020, 10:26 Ja det undrer også mig, også at man skal helt om til side 80 i manualen før problemet med deep clean
bliver nævnt, får 2 1/2 år siden var OLED trodsalt forholdsvis nyt for kunderne
Bliver lige nødt til at puste lidt til ilden O_O - du "svinede" folk til i et indslag, hvor de ikke kunne stave - så husk at læse dine egne indslag igennem :D :D :D :D
#310696
hunden skrev: 25. feb 2020, 13:47 jEG UNDRER MIG AT MAN HAR HAFT EN AROGANT KUNDECERVISE HOS PHILIPS,
OG SÅ KØBER MAN ET NYT PHILIPS TV,HVAD NU HVIS MAN SKAL BRUGE KUNDECERVISE
IGEN?
Undskyld hr.sveske det forstår jeg ikke.
Har jeg jo forklaret med at jeg ikke kan undvære Ambilight, det er jo ikke produktet der fejler noget, men deres kundeservice, som de forhåbentlig får styr på, efter alt den kritik
#310697
Kritte skrev: 25. feb 2020, 11:25
svedske skrev: 25. feb 2020, 10:26 Ja det undrer også mig, også at man skal helt om til side 80 i manualen før problemet med deep clean
bliver nævnt, får 2 1/2 år siden var OLED trodsalt forholdsvis nyt for kunderne
Bliver lige nødt til at puste lidt til ilden O_O - du "svinede" folk til i et indslag, hvor de ikke kunne stave - så husk at læse dine egne indslag igennem :D :D :D :D
for 2 1/2 år siden var OLED trods alt forholdsvis nyt for kunderne :) :) :) :) :) :)