Til snak, tips og diskussion om kalibrering af TV og monitors.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrianH
#99168
Forsberg skrev:Hvis jeg skal bruge favoritter er der kun 4 at bruge af
Jeg ønsker en 10-15 stykker
DR 1 PÅ tast 1
DR 2 PÅ tast 2
DR K på tast 3
DR Update på tast 4
DR HD på tast 5
TV 2 på tast 6
TV 2 zulu på tast 7
TV 2 Charlie på tast 8

ECT........

Vil du have 15 favoritlister??? Hvor mange kanaler vil du så have i hver? 3?
Af Forsberg
#99171
Tak til Benne

Man laver Favoritliste :
Hvis det er DVB-C skal du trykke på "MENU", "DVB-C indstillingsmenu" og så "Rediger favoritter"

Super venlig på dette fantastiske G20

O_O O_O O_O O_O O_O
Af Benne
#99227
Forsberg skrev:Tak til Benne

Man laver Favoritliste :
Hvis det er DVB-C skal du trykke på "MENU", "DVB-C indstillingsmenu" og så "Rediger favoritter"

Super venlig på dette fantastiske G20

O_O O_O O_O O_O O_O
Det var så lidt da :) godt du fandt ud af det, det er lige til... når man ved det selvfølgelig hehe :)
Af THM
#103328
Jeg har lige fået mit G20 igår og er indtil videre super glad for jeg lyttede til de fornuftige mennesker der sagde jeg skulle købe plasma :)
Har kun set et LCD der kan måle sig med det, og det er min fætters samsung LED som har kostet det dobbelte 8) så syntes det er lidt sjovt at der er så mange man møder der siger LCD er bedst, da alle andre LCD'er jeg har set er G20 langt underlegen :p
Af tarok
#103333
pipper skrev:Jeg købte udelukkende G20 fordi folk på diverse forum sagde at det var det bedste. Der er jeg så desværre uenig.

Men vil ikke "stjæle" trådstarters emne. Så lad os holde os til spørgsmålet om G20.
Er nysgerrig efter at vide, hvad du helt specifikt ikke synes er så godt ved dit G20? hvad levede f.eks ikke helt op til dine forventninger?