Til snak, tips og diskussion om kalibrering af TV og monitors.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SiMONDRENGEN
#90229
er jeg den eneste der overhovedet ikke kan se nogen forskel når intelligent Frame Creation er på og ikke er???


har været alle fomater igennem[xbox, blueray, hd-kanaler osv], og virkelig prøvet at se godt efter men kan virkelig ikk se noget som helst..

det er på min panasonic s10e jeg snakker om.

vil egentlig bare lige have slået fast at dette er normalt og jeg ikke behøver at sende min plasma retur.
Af Th@mas
#90243
SiMONDRENGEN skrev:er jeg den eneste der overhovedet ikke kan se nogen forskel når intelligent Frame Creation er på og ikke er???


har været alle fomater igennem[xbox, blueray, hd-kanaler osv], og virkelig prøvet at se godt efter men kan virkelig ikk se noget som helst..

det er på min panasonic s10e jeg snakker om.

vil egentlig bare lige have slået fast at dette er normalt og jeg ikke behøver at sende min plasma retur.
Jeg kan se forskel når de sender rulletekster fra venstre mod højre i bunden af billedet, uden IFC hakker de og med kører de glat. Mit gamle SONY 32" CRT 100 hz. havde trods diverse hjælpekredsløb store problemer med disse rulletekster, men det klarer mit S10 uden problemer med IFC.

Mvh
Th@mas