Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#346641
Hej landrock
Har stort set læst og set samtlige anmeldelser af systemet på nettet og youtube. Det er sjældent et produkt høster så meget ros fra så mange forskellige medier/kanaler.
Hvordan er dine (ærlige) oplevelser med det system - var du ikke tilfreds med sættet?
#346676
Hej,

Jeg købte sættet som en opgradering til en Samsung soundbar (sidste år topmodel, 960 tror jeg nummeret er). Fordi jeg fik en fladskærm med eArc så der kunne køre Atmos bl.a.

Jeg har været meget tilfreds med sættet. Surroundmæssigt er det meget bedre end soundbaren selvom den også havde bagkanaler og sub. Men det især som stereosæt det skiller sig ud, fordi det er mange år siden jeg har haft noget dedikeret stereo.

Så sættet er fantastisk godt og har enlig bare sparket igang i opgraderingsdillen :) Jeg har indkøbt et sæt Phantom Devialet 1 til stereodelen og går og overvejer hvad jeg gør med surround delen. Ender nok med en dedikeret bio i kælderen eller Devialets surround modus som lige er blevet lanceret.

Jeg synes sættet lever op til anmeldelser på alle parametre ift. lyden. Det er utroligt nemt at sætte op og subben som jeg har også har indkøbt giver lige det sidste til især surround delen :)