Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fjutte
#345985
Har et LG 65CX jeg vil sælge, der ikke har kørt meget. Nogen der har en ide til en fair pris
Af DanFrandsen
#345990
hejsa.

jeg solgte mit LG GX 65" i går for 7500kr og det var vist for billigt. der var flere interesseret. så må du kan få deromkring for dit CX
Af DanFrandsen
#345995
Nej solgte på DBA. De kræver dog penge for annoncer over 5000 kr så satte prisen til 1234 kr og skrev den rigtige pris i annoncen og det gik fint hehe
Af alexander
#348208
Jeg vil sige der er lidt forskel på Gx og cx for slet ikke at snakke om den oprindelige nypris :)
Jeg vil sige 6500,- da c1 (nyere model) har været nede at kysse 75-8000,- på tilbud
Af Supergris
#348209
Om dit TV er over eller under 2 år gammelt, mener jeg kan have en betydning i forhold til, hvad der er en fair pris.
Jeg vil mene et sted mellem 6000-8000 kr., er en fair pris, men hvis du er heldig og ikke har travlt, kan du måske finde en køber, der vil give lidt mere, hvis det lige er den model, han søger.
Man skal også huske på, der ikke er langt til januar, hvor jeg har hørt folk hviske om, der kan forventes priser i samme leje som til black friday, hvor nogle modeller nok falder til et stykke under de magiske 10.000 kr...