Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af allo
#345382
her på siden er fokus (99,9% af det) rettet mod 4K, HDR og alt det der mens de fleste i den virkelige verden ser stadigvæk alm. sd, hd indhold - og her er dit VT60 stadigvæk noget af det aller-allerbedste som findes så ja - 'noget' KAN DU få for det :-)
Af ruma01
#345385
allo skrev: 18. sep 2022, 14:37 her på siden er fokus (99,9% af det) rettet mod 4K, HDR og alt det der mens de fleste i den virkelige verden ser stadigvæk alm. sd, hd indhold - og her er dit VT60 stadigvæk noget af det aller-allerbedste som findes så ja - 'noget' KAN DU få for det :-)
jep i know, men det halter jo lidt på "smart" delen :o
Af allo
#345387
ruma01 skrev:
allo skrev: 18. sep 2022, 14:37 her på siden er fokus (99,9% af det) rettet mod 4K, HDR og alt det der mens de fleste i den virkelige verden ser stadigvæk alm. sd, hd indhold - og her er dit VT60 stadigvæk noget af det aller-allerbedste som findes så ja - 'noget' KAN DU få for det :-)
jep i know, men det halter jo lidt på "smart" delen :o
fokuser på det som du HAR og på det, hvad det KAN ;-) stadigvæk (9,5år senere) noget af det bedste billede og motion - og det er det vigtigste...købe/tilføje en ekstern Android boks til det er nu det mindste problem...

skulle jeg stå og mangle et tv her&nu så ville jeg (JEG) ikke have noget imod at give 1000kr. for det og nyde det de næste 2 måske 3 år (hvis det kan holde de 2-3år) indtil QD-OLED falder i pris...

bedste 65" tv til prisen:
- jep...- VT60 :-)
Af jkn789
#345400
Vil give allo ret i at på alm HD signal er der ikke sket den store forbedring.
Jeg skiftede til oled sidste år og har stadig mit Panasonic ZT60 plasma tv i soveværelset og den største forskel er muligheden for 4k hdr indhold og bedre lysstyrke generelt, så nu er det muligt at se tv om dagen i et lyst rum.
så afhængig af hvad du ser på dit nuværende VT 60, skal du overveje om du skal købe nyt tv, eller købe en streaming boks.
Jeg ser personligt meget HDR indhold og det giver bare en ekstra dimension til billedet.
Af Ghidora
#345407
Det er et fantastisk TV men det betyder ikke du kan få noget for det!

Enten så behold det eller gi det til nogen der kan bruge det, hvis du altså ikke selv kan? ;)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#345409
Axlon skrev: 18. sep 2022, 16:30
ruma01 skrev: 18. sep 2022, 16:12 jep i know, men det halter jo lidt på "smart" delen :o
Så køb dog et ATV og smid på.
Det vil alt andet være langt bedre end et nyt TV med en tvivlsom smartTV brugerflade. ;)
https://www.flatpanels.dk/fokusartikel. ... 1474020238
Enig med Axlon her. Hvis det er for at få streamingtjenester og apps på dit VT60, så køb en boks i stedet for. Mange Smart TV's platform opdateres ikke efter køb: Usmart TV: Forsvindende apps og flygtige platforme
Af ruma01
#345418
Har en Nvidia på, men ville gerne slippe for al det tilbehør og så have det i fjernsynet... men beholder det endnu, det er da også derfor det blev købt og ikke er skiftet endnu - billedkvaliteten :)
Af PeterD
#345419
Dejligt TV.

Stadig et billed som QLED/LCD folket misunder.

Tænk at der ikke er sket synderlig forbedring af billedkvaliteten på 10 år.

Panasonic var forud for sin tid og nu er der LG's OLED-teknologi.

Er det værd at sælge for 1000-2000 kr ?

Et 65" B1 koster 7777 kr.

Er det 6-7 gange bedre til sport, film og nyheder ?