Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af TheJebersbach
#343790
Har en ps5, Disc udgaven. Lige knap 2 måneder gammel. Nogen der kunne være interesseret? Findes i Slagelse. Kun seriøse bud. Tak på forhånd 🙂 5000kr for hele pakken.
Vedhæftede filer
image.jpg
image.jpg (2.7 MiB) Vist 3253 gange
Senest rettet af TheJebersbach 20. jul 2022, 11:21, rettet i alt 1 gang.
Af Supergris
#343797
Ja, hvad du selv er tilfreds med at sælge til (mindstepris), så kan folk byde mere, hvis de synes, det er det værd.
Hvis du ikke får nogle bud (tror jeg ikke bliver aktuelt), kan folk komme med et seriøst bud...
Af bulk
#343814
TheJebersbach skrev: 20. jul 2022, 09:20 Har en ps5, Disc udgaven. Lige knap 2 måneder gammel. Nogen der kunne være interesseret? Findes i Slagelse. Kun seriøse bud. Tak på forhånd 🙂 5000kr for hele pakken.
Tak for handlen thejebersbach.. Fik du den xbox i ringsted da
jeg satte dig af ved elgiganten.

Jeg fik den sat den ps5 op i dag, og har spillet nogle af de spil.

:)
Brugeravatar
Af TheJebersbach
#343874
bulk skrev: 21. jul 2022, 18:38
TheJebersbach skrev: 20. jul 2022, 09:20 Har en ps5, Disc udgaven. Lige knap 2 måneder gammel. Nogen der kunne være interesseret? Findes i Slagelse. Kun seriøse bud. Tak på forhånd 🙂 5000kr for hele pakken.
Tak for handlen thejebersbach.. Fik du den xbox i ringsted da
jeg satte dig af ved elgiganten.

Jeg fik den sat den ps5 op i dag, og har spillet nogle af de spil.

:)
Velbekomme. Ja, de havde rigeligt af dem. Og mange tak for at du gav et lift! Er du tilfreds med købet?
Af bulk
#344066
TheJebersbach skrev: 23. jul 2022, 17:53
bulk skrev: 21. jul 2022, 18:38
TheJebersbach skrev: 20. jul 2022, 09:20 Har en ps5, Disc udgaven. Lige knap 2 måneder gammel. Nogen der kunne være interesseret? Findes i Slagelse. Kun seriøse bud. Tak på forhånd 🙂 5000kr for hele pakken.
Tak for handlen thejebersbach.. Fik du den xbox i ringsted da
jeg satte dig af ved elgiganten.

Jeg fik den sat den ps5 op i dag, og har spillet nogle af de spil.

:)
Velbekomme. Ja, de havde rigeligt af dem. Og mange tak for at du gav et lift! Er du tilfreds med købet?
Fedt , dvsl :) , ja er rigtig glad for den ps5 og købet..... Takker :)