Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ISkull
#340605
Hvad vurderer I at jeg kan få for mit LG 65 B7 OLED fra August 2018? Røgfrit hjem, fejlfrit, har stået på fod altid.

Sælges da jeg har købt 77” G1.
Af allo
#340606
taget udgangspunkt i hvad et nyt 65" OLED tv med 2 års garanti koster i dag/ofte på tilbud så er der (nok) tale om en ret lav pris - især når man tænker på at de 'gamle' modeller har været ret mere modtagelige over for/præget af burn in (i forhold til de nye)

3000kr.??? måske 3500kr. for et 3,5 år gammelt OLED hvis en ikke kan vente til de nye kommer ned i pris
Senest rettet af allo 1. mar 2022, 22:33, rettet i alt 1 gang.
Af allo
#340622
tag altid udgangspunkt i hvad du har og hvad der findes/er aktuelt osv. - og i det tilfælde så er et mellemklasse 65" B7 desværre på ingen måde attraktivt eller noget som kan betragtes som 'penge værd' i forhold til hvad der ellers findes på markedet Anno Domini 2022...(ikke fordi der er sket meget på området men...3,5 år gammelt mellemklasse tv, uden garanti, større risiko for burn in end på de nyere modeller og en pris ((ofte)) på under 9000kr for et nyt tv gør det svært at 'score kassen' på det du/I har :-) )
Brugeravatar
Af hans123
#340626
På dba kan du måske få omkring 5000 hvis du er heldig.

B7 er desværre kendt for burn in.

Nye oled kan jo findes for 10.000 på gode dage. Og så ca 4 år er minus 50%.

Ikke helt tosset
Brugeravatar
Af bbplayer
#340632
Jeg har selv C6 (bøjet) og vil ikke tro det er 2000kr værd, fordi der er lidt burn-in i bunden. Så det bliver på soveværelset.

Til 3000-3500, ska man være sikker på B7 er uden burn-in, så vær klar med en USB stick og få farver testet, ellers kan man jo hurtigt få BI fejl på modellen med i købet.