Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gunris
#339557
Hej

Mit fede LG C9 65" skal sælges da jeg har opgraderet til større TV.

Det er købt i Elgiganten, årgang 2019, kalibreret af Thomas fra TV-Kalibrering hjemme i stuen. Ingen ridser, aldrig brugt til spil, står på foden altså ingen vægbeslag, kun brugt til streaming af film og lidt flow tv.

Jeg har ingen ide om ca. salgpris, så jeg søger lidt hjælp fra jer herinde.

Mvh Kenneth
Bjæverskov
Senest rettet af Gunris 31. jan 2022, 16:49, rettet i alt 1 gang.
Af Gunris
#339596
Tak for info og link, hans123.

Kan se på fakturaen at TV'et er købt d.13.1.2020 i Elgiganten, så garantien er lige udløbet.

Mit LG C9 65" er nu til salg for 6000kr hvis der er nogle som er interesseret.
Af Supergris
#339618
Efterfølgerne CX og C1 har begge været nede i priser under 10.000 kr., C1 helt nede i 8.888 kr., så hvad et TV tidligere har kostet, har meget lidt med en evt. brugtpris at gøre, da priserne på nyere modeller ofte er betydeligt billigere, dog lyder 6000 kr. yderst rimeligt, specielt da der jo også er betalt for en egentlig kalibrering.

Hvad jeg ville gøre opmærksom på, til C9s fordel ved brugtsalg, er, at det understøtter DTS (modsat nyere modeller), hvilket nogle finder essentielt...
Af Gunris
#339626
Tak for feedback Supergris, det med DTS har jeg ikke tænkt på :) er enig i at brugtpris er svær at prissætte osv. men det er et fedt TV og det står knivskarpt. Men jeg blev varm på et Sony A80J 77" som også skal kalibreres at Thomas fra TV-kalibrering.
Havde jeg pladsen så beholdt jeg det også, men et 65" har jeg lidt svært ved at få plads til på værelserne.
Forsat go aften
Af Supergris
#339641
Dét, at du skrev "Bjæverskov" i dit første indlæg, burde være alt andet end rigeligt, så ved folk, hvor langt de skal køre!
Ingen grund til at skrive den egentlige adresse, den kan folk der er oprigtig interesserede nøjes med at få...
Af Cub
#339741
Supergris skrev: 29. jan 2022, 19:44 Efterfølgerne CX og C1 har begge været nede i priser under 10.000 kr., C1 helt nede i 8.888 kr., så hvad et TV tidligere har kostet, har meget lidt med en evt. brugtpris at gøre, da priserne på nyere modeller ofte er betydeligt billigere, dog lyder 6000 kr. yderst rimeligt, specielt da der jo også er betalt for en egentlig kalibrering.

Hvad jeg ville gøre opmærksom på, til C9s fordel ved brugtsalg, er, at det understøtter DTS (modsat nyere modeller), hvilket nogle finder essentielt...
Hvor har du set et C1 65 til 8888?