Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Japer
#338557
Sony tv 9505 65"
overvejes sat til salg alt efter hvad pris der kan opnåes.
Købt i hifiklubben holstebro. 1 år plus gammel. Ikke brugt megt.
Er som nyt. Blev købt lige inden vi flyttede og er aldrig rigtig blevet sat til da det er blevet for stort der hvor det skal bruges derfor overvejes skifte til et mindre tv og dermed salg. Som sagt det har ikke kørt mange timer og står som nyt. Kvittering osv. haves. Gav 10.000kr. for det dengang på tilbud. Fodrer du den med kvalitets materiale står det virkelig virkelig godt, bedre end alle andre tv jeg har haft.
Kom med jeres maks pris ved interesse så vil jeg vurdere om det giver mening, 6000 og geren mere ønskes.

Ps4 sælges også min. pris er 900kr. 1 stk ret slidt controller følger med og diverse spil. fifa 20 eller 21 og ufc. og sikkert et par andre titler. ved interesse skal jeg tjekke 100% op på titlerne.

Apple tv3 sælges også.

Akustik paneler sælges. 500Kr. Læs om dem her.
https://www.thomann.de/dk/t.akustik_pet ... 120_gr.htm

Adam Studio monitors a77x fuldstændig som nye med kvittering sælges. Min. Pris 9000Kr. Købt hos cyberfarm ca. 6 måneder gamle. sælges igen pga. de bliver for store på det plads jeg har i studioet.

Evt. Kan eve 8" sub også sælges ved interesse pris 3500Kr.

Mvh. Japer
Af Torbenj
#338569
Hej. Jeg vil godt købe dit TV. Smider et bud på 6000kr og så kan det blive afhentet hurtigst muligt.